Tidernas bästa spelskurk korad!

Robot
Tidernas bästa spelskurk korad!

Efter hjältar och sidekicks har ni läsare nu bestämt vem som är elakast av de elaka. Och värst är... inte den ni tror.

#command-conquer-4-tiberian-twilight, #final-fantasy-vii, #square-enix, #magicka, #bioshock, #heavenly-sword, #infamous, #fable-ii, #kung-fu-masters, #streets-of-rage


Medlem
Tidernas bästa spelskurk korad!

Meh.

Aja, är glad att Kane är med i topp 5 iallafall

Medlem

Aaaaah, trodde det skulle vara seriöst.
Då skulle Sovereign vinna.

Men men....

Medlem

Tur att LeChuck i alla fall kom bland topp 5

Medlem

Fast Vlad är ju ingen skurk =/

Striderna mot honom är ju resultat av en uppsjö missuppfattningar.

Medlem

Vafan hände med Joneleth Irenicus? Han var ju i topp genom hela omröstningen nästan!

Medlem

Meh.


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem

HAHA wtf? Skönt att HL-dominansen är bruten iallafall, men var är Ganondorf?

Medlem

Fusk med twitter å skit


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Helt klart hädelse att Jon Irenicus inte fanns med på topp 5!
Får trösta mig med lite Baldur's Gate II.


signatur

Have a good time!

Medlem
Medlem

Bra att ingen HLkaraktär är med, bara tråkiga karaktärer där
Kul att Sephiroth fick vara med, trodde dock han skulle bli 1a men

Medlem
Medlem
Skrivet av Dashiva:

Vafan hände med Joneleth Irenicus? Han var ju i topp genom hela omröstningen nästan!

Som sagt, att han inte ens är med i Topp 5..... Vet inte ens vad man ska säga...

Medlem

Huga!
Som pc spelare kände jag bara igen 2 av dessa.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hah, första platsen blev en överraskning! Nice att Kane är med dock, jag röstade inte på honom men hade gjort det ifall man fått två röster, blev överlycklig när han var kvar i C&C3.

FZ, kan ni inte kora tidernas antihjälte nu? Det finns så sjukt många för att skapa en tävling om det. Tänk det, Kratos, Postal Dude, Rubi Malone, Agent 47, douchen från No More heores m.m


signatur

Game long and prosper

Medlem

Anledningen till varför Magicka vann var för att Arrowhead skrev på Facebook att folk skulle rösta här

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Anledningen till varför Magicka vann var för att Arrowhead skrev på Facebook att folk skulle rösta här

Alltid facebook! Hatar pesten


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jäkla Facebook och Twitter.

Och aja, hade hoppats åtminstone på en andra eller tredje plats för Kane bakom GLaDOS, men nä, Mr Jag-Kompenserar-För-Något ska komma före. Aldrig gillat Sephiroth, tråkig karaktär och Final Fantasy VII är ett riktigt tråkigt spel som jag verkligen gav mitt bästa för att komma in i men alltid blev undanträng pågrund av Clouds konstanta whinande.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Det skulle ju varit GLaDOS som vart på första plats! Vlad är ju knappt någon skurk allas jämfört med henne

Inaktiv
Skrivet av mrpeters:

Anledningen till varför Magicka vann var för att Arrowhead skrev på Facebook att folk skulle rösta här

säkert! nåt j**** fiffel måste det varit iaf. sen, att inte john irenicus & kefka kom med på listan, det är bortom mig...

Medlem

Shodaaaaaaaaan


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Hahaha! Igen, skrattretande. Magicka? Genom tiderna? 2011 spel? Som varit ute i några månader?

FZ wtf?

FZ = Fragbite?

Medlem

FZ got trolled.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

De mest misslyckade skurkarna måste ju ändå vara de som inte ens blev nominerade.

Medlem

Kanske just därför som Vlad är den "bästa" spelskurken genom tiderna. Han använde sig utav Twitter och Facebook och "fuskade" upp rösterna, och se som folk blir förbannade över det! Precis som planerat.

rav
Medlem

Vlad är ju inte nånstans tidernas bästa spelskurk, enligt mig
Skön karaktär är han helt klart. Thats it.

Medlem

FZ, om ni någon gång skulle göra om tävlingen, här är ett förslag: det ska ha gått minst 3 år sedan skurken introducerades i ett spel. Varför? Ja, man kan väl kräva att Tidernas värsta skurk måste kunna överleva en några år åtminstone. Som en nödvändig "kvalperiod".

Få se om någon kommer ihåg Vlad om 3 år. Jämfört med LeChuck, GlaDOS, Kane, Sovereign och andra godingar...

Medlem

Synd att så få har spelat System Shock

Medlem

What? Vlad? Ok..

123
Skriv svar