Starbreeze Project Red Lime blir dyrare än förväntat

Robot
Starbreeze Project Red Lime blir dyrare än förväntat

Upppsalastudions delårsrapport avslöjar att arbetet med nya Syndicate (?) dragit ut på tiden.

#starbreeze-studios, #syndicate, #ea


Ish
Medlem
Starbreeze Project Red Lime blir dyrare än förväntat

Det låter ju inget vidare. Gillade ettan skarpt minns jag


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Relik 📜

Första Syndicate spelade jag sönder och samman på Amiga. Uppföljaren Wars gillade jag dock inte alls, får hoppas att detta blir bättre.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

De har ingen lätt uppgift Starbreeze. Syndicate var ett av dåtidens bästa spel med en helt egen stil och stämmning. Och svårt! Det var hardcore i sin renaste form. Håller tummarna!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

De har ingen lätt uppgift Starbreeze. Syndicate var ett av dåtidens bästa spel med en helt egen stil och stämmning. Och svårt! Det var hardcore i sin renaste form. Håller tummarna!

Nej det är det verkligen inte, Bullfrog stod för de mest originella spelen på den tiden och Syndicate tillhörde ett av de bästa. Första Syndicate var svårt men expansionen var sjukt mycket svårare, redan vid första uppdraget märkte man att de ökat svårighetsgraden en hel del.

Medlem

Men hallå! Det är ju fel lime på bilden till nyheten!

^^


signatur

Welcome to the Manglerdome

Ish
Medlem
Skrivet av Lezziter:

Yada yada.

Haha, jag tänkte bara säga att du var sjukt lik Emil på SweC, sen såg jag att det Var du


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

detta känns ju lite oroväckande , ska på intervju på starbreeze nu på torsdag.

Medlem

Gamla hederliga Syndicate är ju hur kul som helst, lite svårt bara. Hoppas nyversionen blir hyffsat lik.

Så kan man undra om det är rea på p:n nu också ?

Skrivet av Sammanfattningen på första sidan:

Upppsalastudions delårsrapport avslöjar att arbetet med nya Syndicate (?) dragit ut på tiden.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Ish
Medlem
Skrivet av warh0g:

Men hallå! Det är ju fel lime på bilden till nyheten!

^^

Grönt symboliserar pengar, något som går åt när man inte får ut projekt i tid.. Om det var tanken med bildvalet kan jag ju bara spekulera i.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Blir lite orolig faktiskt. Hoppas det löser sig.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar