Är det dags att gifta sig?

Robot
Är det dags att gifta sig?

Nya Catherine-trailern ställer frågan "Dags att gifta dig?", och är härligt konstig precis som vi vant oss vid.

#catherine


Medlem
Är det dags att gifta sig?

Ja, man har ju svårt att bli förvånad numera...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

...wtf!?


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem

Öhhhh, vad var det där?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

*Spyr över dubbningen*.

Medlem

Vadå? Vad är folk "WTF?" över? Jag tycker att denna trailern är bra faktiskt, måhända att den är lite udda men om man inte förstår meningen med den undrar jag om man bara stängde av hjärnan innan man började kolla på den. xD

Blir intressant med ett lite annorlunda spel.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

blir mer och mer nyfiken varje gång jag ser trailers om detta spel

Medlem
Skrivet av Proximately:

Vadå? Vad är folk "WTF?" över? Jag tycker att denna trailern är bra faktiskt, måhända att den är lite udda men om man inte förstår meningen med den undrar jag om man bara stängde av hjärnan innan man började kolla på dnen. xD

Blir intressant med ett lite annorlunda spel.

WTF?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Proximately:

Vadå? Vad är folk "WTF?" över? Jag tycker att denna trailern är bra faktiskt, måhända att den är lite udda men om man inte förstår meningen med den undrar jag om man bara stängde av hjärnan innan man började kolla på dnen. xD

Blir intressant med ett lite annorlunda spel.

WTF?

Vad är det? <_< Så svårt var det väl inte att förstå vad jag skrev/menade?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Proximately:

Vadå? Vad är folk "WTF?" över? Jag tycker att denna trailern är bra faktiskt, måhända att den är lite udda men om man inte förstår meningen med den undrar jag om man bara stängde av hjärnan innan man började kolla på dnen. xD

Blir intressant med ett lite annorlunda spel.

WTF?

Vad är det? <_< Så svårt var det väl inte att förstå vad jag skrev/menade?

Retades bara lite med dig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Proximately:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Proximately:

Vadå? Vad är folk "WTF?" över? Jag tycker att denna trailern är bra faktiskt, måhända att den är lite udda men om man inte förstår meningen med den undrar jag om man bara stängde av hjärnan innan man började kolla på dnen. xD

Blir intressant med ett lite annorlunda spel.

WTF?

Vad är det? <_< Så svårt var det väl inte att förstå vad jag skrev/menade?

Retades bara lite med dig.

Jag är för trög för det här. -___-


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar