Stressa dig igenom Mass Effect 3 och straffas

Medlem
Skrivet av alftagrabben:
Skrivet av V1per:
Skrivet av alftagrabben:
Skrivet av V1per:
Skrivet av alftagrabben:
Skrivet av Veqtor:

Synd att dom inte hunnit ditcha PS3 och XBOX360 till ME-finalen... skulle vart nice om dom kunnat bygga spelet för pc-grafik, ps3 o xbox är ju LITE förlegade hårdvarumässigt...

k /coolguy.. blir så jäkla less på varenda j*vel som ska hålla på whina "ååh konsolerna drar ner så mycket på grafiken buhu." Jag personligen tror att om dom skulle tycka att det lönar sig att enbart göra de till PC så skulle dom göra det. Men troligtvis så är det mer lönsamt att göra till konsolerna också, otur för dig!

Det var ju inte alls det han sade....

Det är ett faktum att konsollerna ligger långt efter i vad dem klarar av att trycka ut till valfri skärm, och då spelen optimeras främst till konsollerna är det väl klart att pc-spelarna får lida.

Det är väl klart att det är för att det lönar sig som dem optimeras främst för konsoller.

Du skulle kanske ta och växa upp istället, och ta ett par chill-pills...

k cooling. Och varför tror du att dom optimerar spelen till konsollerna?

Bra att du läser igenom inläggen du citerar....

Bra att du förstår vad man säger....

Jag förstår precis vad du säger, och om du hade läst vad jag skrev i mitt inlägg så hade du förstått hur dumt ditt senaste inlägg var.

Och sluta gör citeringar som tar upp en halv sida


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av V1per:

Jag förstår precis vad du säger, och om du hade läst vad jag skrev i mitt inlägg så hade du förstått hur dumt ditt senaste inlägg var.

Och sluta gör citeringar som tar upp en halv sida

Sry men har inte så stor lust att sitta här och argumentera med dig
Du vet vad man säger; "Arguing on the internet is like Special Olympics. Even if you win, you're still retarded"

12
Skriv svar