Om ljudet i Hunted

Robot
Om ljudet i Hunted

Hur får man till det där splattiga ljudet när någon sprängs i en blodexplosion? Utvecklarna hälsar från vårt filmarkiv.

#hunted-the-demons-forge


Medlem
Om ljudet i Hunted

Hoppas det blir bra, ser riktigt roligt ut!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det här spelet ser faktiskt rätt intressant ut... lite som en co-op version av Enclave.

Medlem

Man får ju hoppas att det är lika roligt som det ser ut att vara.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har aldrig förstått varför allt ska vara så icke trovärdigt... Att man ska kunna skjuta iväg 2 pilar per sekund eller att det ska vara "ljuseffekter" hela tiden när man svingar ett svärd. Förstör spelen enligt mig.

Medlem

Noooooo not games for windows.... denna styggelse


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Medlem
Skrivet av korsnas11:

Har aldrig förstått varför allt ska vara så icke trovärdigt... Att man ska kunna skjuta iväg 2 pilar per sekund eller att det ska vara "ljuseffekter" hela tiden när man svingar ett svärd. Förstör spelen enligt mig.

Ja, precis som med all magi och varelser som inte finns på riktigt. Lägg ned Alver och drakar och sådant.

Skademodellerna med "hit points" som gör att en karaktär kan ta jättemycket skada innan han tuppar av. Egentligen borde karaktären kunna bli medvetslös av ett knytnävsslag.

Går karaktärerna aldrig på toaletten förresten?

ICKE TROVÄRDIGT.

(slut ironi här)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av korsnas11:

Har aldrig förstått varför allt ska vara så icke trovärdigt... Att man ska kunna skjuta iväg 2 pilar per sekund eller att det ska vara "ljuseffekter" hela tiden när man svingar ett svärd. Förstör spelen enligt mig.

Ja, precis som med all magi och varelser som inte finns på riktigt. Lägg ned Alver och drakar och sådant.

Skademodellerna med "hit points" som gör att en karaktär kan ta jättemycket skada innan han tuppar av. Egentligen borde karaktären kunna bli medvetslös av ett knytnävsslag.

Går karaktärerna aldrig på toaletten förresten?

ICKE TROVÄRDIGT.

(slut ironi här)

Haha måste erkänna att jag skrattade!
Nog för att jag tror att jag skulle gilla en sån där riktig simulator du beskriver

1
Skriv svar