Force FX Lightsaber, någon som äger en sådan?

MFC
Medlem
Force FX Lightsaber, någon som äger en sådan?

Jag vet att det finns en massa klipp på Youtube o det råder ingen brist på omdömmen men jag vill ändå kolla om det är någon här som har en sådan som kan säga något om den.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Ingen aning..
Har kollat på YouTube, dom ser ju gör-häftiga ut


signatur

You can't win the game...

Medlem
Skrivet av MFC:

Jag vet att det finns en massa klipp på Youtube o det råder ingen brist på omdömmen men jag vill ändå kolla om det är någon här som har en sådan som kan säga något om den.

Jag har ett Yoda och Vader


signatur

Life is short, Play more!

MFC
Medlem

Jag äger numera Lukes och Vaders svärd... kick-ass om du frågar mig. Mest kul tycker nog min 7-åriga pojk att det är...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Haha, minns att jag brukade vilja ha en sån här för massa år sen. Det är så surt. När man tycker sånt här är coolt så är man för ung för att ha råd att betala, och sen när man väl har pengarna har man blivit för gammal och tycker det är ointressant. Nåja, för de flesta iaf.

Medlem

Jag har Lukes, Men har funderat på att sälja.


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Blev inte de portade av konsumentverket pga. att ljuset kan vara skadligt?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

MFC
Medlem
Skrivet av bjosarn:

Blev inte de portade av konsumentverket pga. att ljuset kan vara skadligt?

Envisa rykten gör gällande att de säljs på en stormarknad i Karlskrona. Kan dock inte bekräfta det. De skulle tydligen kosta 990:- vilket jag kan se är ett realistiskt pris i svenska kronor mätt för varan.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar