Elva minuter gameplay från Dead Island

Robot
Elva minuter gameplay från Dead Island

Redo att smaka på zombieparadis?

#dead-island


Medlem
Elva minuter gameplay från Dead Island

Fint, men ändå fult på något vis :S

Medlem

En mix av Far Cry och Dead Rising.
Kan faktiskt bli en hit, hoppas att man implementerar Coop, skulle vara kul att spela detta över ett LAN.

Medlem

vilket delikat slaktar spel.

Medlem

häftigt ser fram emot detta lir har väntat i några år på detta spel och tittat in på deras hemsida 1 gång i veckan och så har den varit nere pga dom "fixar" där


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Dead Island + Battlefield 3 + Skyrim. Kanonbra år detta! (pc förstås...finns det något annat? )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Små fult men kan ju vara skoj.

Medlem

Hannu - det ser ut som 360...får vänta och se hur pc ser ut.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser bättre ut än väntat. Kan bli riktigt kul. Jag kan dock tänka mig att det lär finnas många frustrationsmoment när man t ex ramlar omkull eller inte orkar springa längre. Sånt som verkar coolt när man vill göra spelet "verkligt" men som tyvärr inte funkar i praktiken rent spelmekaniskt. Men endast tiden kan utvisa hur det faller sig

Medlem
Skrivet av Ankh:

Hannu - det ser ut som 360...får vänta och se hur pc ser ut.

Yes, spelar ingen större roll. Gillar gameplayet, coop och den öppna världen. Så det blir nog ett köp

Medlem
Skrivet av HodriX:

En mix av Far Cry och Dead Rising.
Kan faktiskt bli en hit, hoppas att man implementerar Coop, skulle vara kul att spela detta över ett LAN.

Eftersom du verkar va lite sisådär på Engelska så kan jag säga att de kommer finnas möjlighet till Coop 4 spelare. Någon som mycket väl kan påminna lite om Left 4 Dead. Men nu har man ju en öppen värld istället.

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Ankh:

Hannu - det ser ut som 360...får vänta och se hur pc ser ut.

Yes, spelar ingen större roll. Gillar gameplayet, coop och den öppna världen. Så det blir nog ett köp

Jag håller helt och hållet med. Förbokade detta spelet redan förra året


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Såg rätt bra ut. Lite stela animationer men i övrigt är det ganska detaljerat.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av HodriX:

En mix av Far Cry och Dead Rising.
Kan faktiskt bli en hit, hoppas att man implementerar Coop, skulle vara kul att spela detta över ett LAN.

Eftersom du verkar va lite sisådär på Engelska så kan jag säga att de kommer finnas möjlighet till Coop 4 spelare. Någon som mycket väl kan påminna lite om Left 4 Dead. Men nu har man ju en öppen värld istället.

Bör jag påpeka att du verkar lite sisådär på svenska, eftersom du påpekar hans engelska?

Medlem

Så länge de gör bra coop så är detta ett givet köp!

Medlem

Ja, Coop vore nice. då kan man ju köpa deras blåvita varor kanske?

Medlem

Känns som COD kombinerat med L4D. Synd då spelet såg intressant ut på bild.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Avbeställt... såg inte alls ut som jag förväntat mig. Hade hoppats på något mer seriösare upplägg. Ser ut som något Call of Duty / Left 4 Dead aktigt spektakel med experience points.

Medlem

Såg verkligen värdelöst ut.

Medlem

bara jag som tänkte på borderlands?


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Satan vad många grammatiska missar jag ser här i kommentarerna...


signatur

Imperator

Medlem

Ser fruktansvärt tråkigt ut.

Medlem

Satan va tråkigt det här såg ut.. VARFÖR GÖR DOM FPS FÖR?! Hade hoppats lite som Heavy Rain stil på det hela, med tanke på vad första trailern såg ut.. Iofs så visade det inget alls av hur gameplayet skulle se ut, men jag hoppades.. Jag hoppades verkligen.. Men nu är det fult, ser tråkigt ut och det är ÄNNU ett fps...

Medlem

Jag viste att det inte skulle vara ett slakta så mycket du kan spel. Men spelet såg mycket sämre ut än vad jag trode. tror jag köper det ändå..

Medlem

GIEF ME NUEW! :D:D:DD

Skrivet av totte1015:

Fint, men ändå fult på något vis :S

Ahhh ..Hoppades på tredje persons vy


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Ish
Medlem

Det här spelat misslyckas ju iaf på ett plan som ta mig fan ALLA zombiefilmer/spel gör.. Zombies har tagit över, ok.. Men VARFÖR är var enda jävla bil förstört, några ligger på sida, några brinner.. Varför? Helt ologiskt haha.
Blir nog köp till PC hur som helst.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Aah, hade höga förhoppningar men av filmen att döma så tycker jag det ser det väldigt linjärt ut, ickedynamiska miljöer, stelt gameplay. Tycker det borde vara bättre 2011. Tveksam till köp, får se vad recensionerna säger...

Medlem

Ser så sjukt jävla bra ut!!!

Left 4 Dead, släng dig i väggen!

Medlem

Är det bara jag som tycker alla spel har fula ansiktsanimationer efter La Noire?

Spelet såg rätt intressant ut ändå. Men inte helt såld på "poängen" eller XPn man får när man slår sönder Zombies. (lite för flashigt som i COD)

123
Skriv svar