Blir jag en poppis farbror nu?

Flakmonkey
Blir jag en poppis farbror nu?

Häromdan bad jag er alla om lite tips på DS-spel som man kan ge en nioårig tjej och efter att ha tagit era tips och beaktande samt läst runt lite så la jag en beställning som nu har skickats från CDon. Jag upptäckte rätt tidigt att jag skulle behöva göra ett val mellan att köpa ett lite nyare spel och att köpa flera lite äldre och efter en kort överläggning med mig själv kom jag fram till att jag skulle köpa flera lite äldre. Valet föll då på samlingen nedan och jag tror faktiskt att det är en helt okej mix ändå. Ett lite nyskapande och annorlunda plattformsspel, en klassiker så hon får den historiska biten samt ett musikspel som inte är likt något annat hon har och som hon säkert kommer vara ensam om i vänkretsen.

Citat:

Hej Simon,

Vi vill meddela dig att din order idag har levererats ut från vårt lager, vilket innebär att du bör ha leveransen inom 1-2 arbetsdagar.

Det som levererats till dig är följande:

Artikelnummer Antal Benämning
3000764296 1 Nintendo DS - #Drawn to Life
3007808629 1 Nintendo DS - #Sonic Classic Collection
3000752876 1 Nintendo DS - #Elite Beat Agents

Så vad tror ni, kommer det här göra mig till hennes favoritfarbror (för stunden åtminstone) eller kommer det att tas emot med skepsis eftersom inget av spelen innehåller Mario?

#blogg

Medlem
Titel

Liiiite skepsis blir det nog, men någon måste ju visa att det finns mer utanför Mario!


signatur

Videomupp

Flakmonkey

Mjo... jag ser det ju lite som min roll att visa dem vad gaming verkligen är och då kan man ju inte bara titta på de spel som säljer bäst utan man måste titta både bakåt och åt sidorna också... så förhoppningsvis kommer hon vara den kunnigaste ungen på skolan sen, med alla de tuffaste spelen som andra inte ens har hört talas om

Medlem

Det blir nog bra det där! När man är 9 brukar det vara mängden av presenter som brukar spela mest roll ändå


signatur
Medlem

Dubbelpost


signatur
Medlem

Haha, det är bra ramrod.. du håller med dig själv.

Medlem
Skrivet av Siken:

Haha, det är bra ramrod.. du håller med dig själv.

Va fan, nå knas, jag var in och redigerade mitt inlägg, inte citera


signatur
Medlem

Elite Beat Agents är roligt. Överdrivet cheesy men roligt.

1
Skriv svar