Modern Warfare 3 - Se första trailern

Robot
Modern Warfare 3 - Se första trailern

Förstörbara miljöer, explosioner, stora nivåer, USA, Frankrike, Tyskland och Storbritannien. Spana in i vårt arkiv nu!

#call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Modern Warfare 3 - Se första trailern

Blir nog ett köp. Det ser ju riktigt bra ut.

Medlem

Jag tyckte den var ganska tråkig och intetsägande

Hade väntat mig mera av den första trailern, faktiskt.

Medlem

Asså visst BF3 må se snyggare ute och allt det där bla bla bla men jag gillade MW2 och detta ser ju ut som en direkt uppföljare just på det så även om grafiken inte känns så superfräsch så blir det ett givet köp för att se om känslan från MW2 finns kvar, för gör den det så skiter jag fullständigt i hur det ser ut. Sen äre ju trevligt att få en fortsättning om många av de gamla karaktärerna finns kvar och så.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Blir det som MW2 så tänker jag inte ens ta i skiten med en 10 meter lång pinne.

Medlem

Håller med skelögd.

Det är bara trailer. Kanske skaffar det för singel player men förga roligt. Så som CoD seriens singel tid har blivit så är det waste of cash. MW1 va det sista bra CoD spelt. R.I.P over farmed shit game.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Jag såg knappt någon skillnad på grafiken sen MW2... visst lite mer förstörbar terräng men resten... Såg ju riktigt fult ut på vissa ställen i mitt tycke. Kommer säkert bli i stort sätt samma spel som MW2 med lite förändringar här och där... De släpper spelet, släpper 2 patchar med 2 månaders mellanrum och tror att de är klara sen. Den som lever får se, men så tror jag det blir.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

rav
Medlem

Hade också väntat mig lite mer. Animeringen ser ju i alla fall riktigt fin ut.
Det man befarar är ju dock att precis som med MW2 och Black Ops så kommer utvecklingen vara ganska liten.
(Inte för att BF serien har utvecklats speciellt mycket, och dom har släppt mycket "samma" där också)

Jag hade gärna sett något mer i CoD4 stil: Dedikerade servrar och färre kill streaks. Då blir det nog ett köp
Sen hade det ju varit trevligt om både Battlefield- och CoD-serien slutade släppa en titel typ varje år och började köra ut ännu mer DLC istället.

Medlem

Behöver dedikerade servrar och promodlive.... annars kan även detta cod fara o flyga.

Medlem
Medlem

Känns mer som en expansion -.- lika intressan som the sims expansionerna....

Medlem

ser ut att kunna bli riktigt skitdåligt faktiskt

Medlem

Större banor? Ryms de i två skokartonger nu?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Hade väntat mig mera av den första trailern, faktiskt.

Håller med dig. Det är lite intetsägande.
Sen känns det som en expansion till MW2. Men om de tar de bästa ur MW2 och BO så kommer de garanterat ha en succe iaf.

Im gonna get it!


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Bara jag som tyckte att polisbilen vid 00:06 är sjukt lik en volvo?

Medlem

Det dära tycker jag såg ut som enbart SP... Förstörbara miljöer i MP vill jag se.

Medlem
Medlem

Garanterat ett köp!

Medlem

Kommer klaga o klaga o klaga men sen kommer jag köpa det och ha roligt

Medlem

Nah, Battlefield 3.

P.S. "Ta det bästa ifrån MW och BO"? Tagit det bästa ifrån Cod4 är väl det serien har levt på i 3 inkarnationer. Det stör mig att dom skyfflar ut samma spel och folk köper och köper... Jävla får!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

MW1 och MW2 var helt ok. Black ops var en stor besvikelse trots att jag tyckte trailarna såg grymma ut... Det är väl det som är problemet, att man kan bli så såld på dessa trailers. Eller ah, problem och problem, det är väl det dom är till för. Nej jag blev så hemskt besviken på Black ops att jag sparar mina pengar till BF3 och Arma3 i stället.

Medlem

Hela grejen med att folk jämför BF3 och MW3 som om de vore likadana spel stör mig en aning. Typ som att väga SimCity 2000 med Warcraft.

Medlem
Skrivet av drawlz:

Hela grejen med att folk jämför BF3 och MW3 som om de vore likadana spel stör mig en aning. Typ som att väga SimCity 2000 med Warcraft.

Stora nivåer och försörbara miljöer verkar vara säljargumentet på detta. Sen räcker det ju att båda är shooters och att båda kommer i november för att dom skall gå head-to-head.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ser ut som knouck out till BF3:s fördel.

Får se om det blir en till bugghistoria eller om de kan göra klart det innan de släpper det

Medlem
Skrivet av Kogster:

Ser ut som knouck out till BF3:s fördel.

Får se om det blir en till bugghistoria eller om de kan göra klart det innan de släpper det

Ser ut som knouck out till CoDs fördel.

Får se om det blir en till bugghistoria av BF3 eller om de kan göra klart det innan de släpper det

Medlem

Det ser bra ut. Men jag har en känsla av att det inte kommer kännas lika dant sedan när det har släppts och vi spelat ett tag. Eller vad tror ni? Ni kommer la ihåg vad som var då MW2 släpptes alla var ju sketspenda och så när de väl spelat en timme så fattar man att det här är ju åt helvete fel! Skulle ju vara en uppföljare på MW!

Ni hajar vad jag menar. Vi får se vad som händer helt enkelt.

Medlem

Ser ut some Modern Warfare 2, inte många grafiska förbättringar, de finns där, men som sagt, inte mycket. Battlefield 3 är nog fortfarande högst på min lista för sin multiplayer.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Konsolifierat skitspel. BF3 är ett givet köp

Medlem

Jag både tror och hoppas att MW3 fortsätter på stil och känsla som både 1:an och 2:an har byggt. Det vore väldigt dumt och kontraproduktivt att börja ändra på grundförutsättningarna och göra ett "nytt" spel.
Spekulation:

SP-delen kommer vara "Michael Bay-upplevelse" med hisnande men stundtals uttjatade strider där man ibland får köra något fordon eller flygplan. En stabil spelupplevelse med ungefär lika lång livslängd som MW2 hade.

Multiplayerdelen kommer fortsätta samma vinnande koncept. Blandning mellan små och medelstora kartor med varierande komplexitet. De kommer sikta på sin vanliga design med "sten-sax-påse" där perks och attachments kompletterar och tar ut varandra, men jag tror de kommer sänka mängden eldkraft jämfört med MW2. Shotguns kommer bli secondary, inga fler dual G18 som secondary och killstreks kommer nog sänkas lite i betydelsen. Men precis som både BO och MW2 så kommer de att ha ett "Barebone" där alla gnällspikar kan köra utan killstreak rewards. På PC kommer de med stor sannolikhet att ha dedikerade servrar, eftersom de i efterhand har medgivit att IWnet var ett sent tillägg för att de inte hann med att göra exakt det de ville. Det kommer INTE bli förstörbar omgivning (det är inte CoD), de kommer ha samma starkt modifierade grafikmotor (ett ord som är så överanvänt av människor som inte ens förstår vad de pratar om) och PC-plattformen kommer att ha stöd för hotfixar.

Slut på spekuationer.

Jag kommer nog att köpa både BF3 och MW3, men jag tvivlar på att BF3 ens kommer i närheten av lika många speltimmar som MW3. Jag föredrar snabb och intensiv action.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

123
Skriv svar