Modern Warfare 3

Skägg.
10 Chambers
Modern Warfare 3

In och kika på #Call of Duty: Modern Warfare 3, där finns den färska trailern och skärmdumpar från densamme.


signatur
Medlem

omg onda ryssar igen ?! ffs kanske man ska ta sin ak47 och gå ut på gator för att det ska bli mer rättvis bild.


signatur

I got an offer you cant refuse!

Inaktiv

Känner på mig att spelet kommer sälja smör. Webhallen berättade att förbokningarna rasade upp.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Känner på mig att spelet kommer sälja smör. Webhallen berättade att förbokningarna rasade upp.

Det får väl ses som årets absoluta lågoddsare, så klart att det kommer sälja som smör.

Inaktiv
Skrivet av Höglund:
Skrivet av showerguy:

Känner på mig att spelet kommer sälja smör. Webhallen berättade att förbokningarna rasade upp.

Det får väl ses som årets absoluta lågoddsare, så klart att det kommer sälja som smör.

Vilket i sin tur menar att spelet kommer bli galet bra och många kommer tycka om det. Folk köper inte spel bara för att "ha" utan för att man vill lira. Hellre MW3 än BC3.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Höglund:
Skrivet av showerguy:

Känner på mig att spelet kommer sälja smör. Webhallen berättade att förbokningarna rasade upp.

Det får väl ses som årets absoluta lågoddsare, så klart att det kommer sälja som smör.

Vilket i sin tur menar att spelet kommer bli galet bra och många kommer tycka om det. Folk köper inte spel bara för att "ha" utan för att man vill lira. Hellre MW3 än BC3.

Hur f*n vet dom att det blir bra? Har ju f*n inte ens släppts eller get en klok gameplay vid.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Jag tycker att det ser ut som MW (ettan).


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar