Nintendo streamar sin E3-presskonferens

Robot
Nintendo streamar sin E3-presskonferens

Vänta dig glada Nintendo-tillkännagivanden direkt via din läckra dator.

#nintendo


Medlem
Nintendo streamar sin E3-presskonferens

Någon som vet om de kommer ta upp något om Metroid serien?

Medlem

Nice med streaming

Medlem

Tyvärr så viste jag redan detta men för dom inte redan visste så är detta super duper bra nyhet, allafall för dom som gillar nintendeo. Hoppas på jätte bra nyheter om Café och hoppas på bra bakåtkompabilitet till Wii och kanske NGC spel, undrar hur skärmen på kontrollen kommer funka, gamla Wii shakie shakie kontrollerna kommer ju att funka har man ju läst rykten om som ni fattar så kan ju jag knappt bärja mig för jag är ett stort nintendo fan

Medlem

" Det du kan vänta dig är framförallt tillkännagivandet av Project Café (vad det nu kommer få för officiellt namn), kommande Wii-titlar, 3DS-annonseringar och helt säkert en bunt trailers."

Där ser man. Ja det hade man ju absolut inte kunnat räkna ut själv.

Medlem

Hela E3 streamas på youtube väl? gjorde det förra året iaf.

Medlem
Skrivet av Kotou:

som ni fattar så kan ju jag knappt bärja mig för jag är ett stort nintendo fan

Det märks...

Hetsigt skrivande och inget särskrivande, utmärkande karaktärsdrag ofta funna hos fanboys


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av V1per:
Skrivet av Kotou:

som ni fattar så kan ju jag knappt bärja mig för jag är ett stort nintendo fan

Det märks...

Hetsigt skrivande och inget särskrivande, utmärkande karaktärsdrag ofta funna hos fanboys

Hörreduru!

Du ska nog passa dig för att dissa andra innan du har ditt eget på det torra. Han (?) särskriver när han inte ska göra det utan istället borde skriva ihop två ord (du skrev ju "inget särskrivande" , vad är det du menar att han borde särskriva? Tvärtom borde han skriva ihop en hel del). Han stavar även fel, vilket du inte kommenterade. och att du förstorar hans sätt att skriva till "utmärkande karaktärsdrag" säger nog mer om dig egentligen.

Låt honom uttrycka sin entusiasm ifred utan att dissa och dra förhastade slutsatser.

Medlem
Skrivet av Banjo:
Skrivet av V1per:
Skrivet av Kotou:

som ni fattar så kan ju jag knappt bärja mig för jag är ett stort nintendo fan

Det märks...

Hetsigt skrivande och inget särskrivande, utmärkande karaktärsdrag ofta funna hos fanboys

Hörreduru!

Du ska nog passa dig för att dissa andra innan du har ditt eget på det torra. Han (?) särskriver när han inte ska göra det utan istället borde skriva ihop två ord (du skrev ju "inget särskrivande" , vad är det du menar att han borde särskriva? Tvärtom borde han skriva ihop en hel del). Han stavar även fel, vilket du inte kommenterade. och att du förstorar hans sätt att skriva till "utmärkande karaktärsdrag" säger nog mer om dig egentligen.

Låt honom uttrycka sin entusiasm ifred utan att dissa och dra förhastade slutsatser.

Ännu en gång har sarkasmen gått ohörd i internets anonyma vråer....

och särskriva var fel ord, sorry, det var att ha luft i texten som jag inte kom på ett bättre ord på.

att kommentera felstavningar är så 2003, så det skippade jag!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar