Elva minuter gameplay från Dead Island

Inaktiv
Skrivet av KnäckeHäxan:

Är det bara jag som tycker alla spel har fula ansiktsanimationer efter La Noire?

Spelet såg rätt intressant ut ändå. Men inte helt såld på "poängen" eller XPn man får när man slår sönder Zombies. (lite för flashigt som i COD)

Nja tyckte mest LA Noires ansiktsuttryck var lite överdrivna. Men självklart hade det varit coolt i fler spel.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av sarg:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av HodriX:

En mix av Far Cry och Dead Rising.
Kan faktiskt bli en hit, hoppas att man implementerar Coop, skulle vara kul att spela detta över ett LAN.

Eftersom du verkar va lite sisådär på Engelska så kan jag säga att de kommer finnas möjlighet till Coop 4 spelare. Någon som mycket väl kan påminna lite om Left 4 Dead. Men nu har man ju en öppen värld istället.

Bör jag påpeka att du verkar lite sisådär på svenska, eftersom du påpekar hans engelska?

hehe sarg har rätt DAoG XD du bör nog kolla upp dina egna fel innan du kollar på andras. Det finns inget som heter "va lite.." eller "de kommer finnas möjlighet" eller "Någon som mycket väl kan påminna lite om Left 4 Dead" , säger inte det här för att hacka på dig, men se dig för!


signatur

cags

Medlem
Skrivet av sarg:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av HodriX:

En mix av Far Cry och Dead Rising.
Kan faktiskt bli en hit, hoppas att man implementerar Coop, skulle vara kul att spela detta över ett LAN.

Eftersom du verkar va lite sisådär på Engelska så kan jag säga att de kommer finnas möjlighet till Coop 4 spelare. Någon som mycket väl kan påminna lite om Left 4 Dead. Men nu har man ju en öppen värld istället.

Bör jag påpeka att du verkar lite sisådär på svenska, eftersom du påpekar hans engelska?

hehe sarg har rätt DAoG XD du bör nog kolla upp dina egna fel innan du kollar på andras. Det finns inget som heter "va lite.." eller "de kommer finnas möjlighet" eller "Någon som mycket väl kan påminna lite om Left 4 Dead" , säger inte det här för att hacka på dig, men se dig för!


signatur

cags

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av HodriX:

En mix av Far Cry och Dead Rising.
Kan faktiskt bli en hit, hoppas att man implementerar Coop, skulle vara kul att spela detta över ett LAN.

Eftersom du verkar va lite sisådär på Engelska så kan jag säga att de kommer finnas möjlighet till Coop 4 spelare. Någon som mycket väl kan påminna lite om Left 4 Dead. Men nu har man ju en öppen värld istället.

Nej min Engelska är det inget fel på, men jag såg videon i morse så jag hade glömt bort en del som sades.

Hela den filmen fick mig att må illa. Onödigt blodvite...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inget tipstack? Hepp

Medlem

Jag vet inte riktigt, det här dämpade faktiskt köp-nerven lite granna.

Medlem

@HodriX har du ens tittat på filmen? Vet du något om spelet? Det är 4 player coop, även i storymode.

Medlem

Det såg ju riktigt roligt ut!

Medlem

Känns som en lite mer avancerad och mer seriös version av Dead Rising

Medlem

Hmm, lite blandade åsikter efter trailern. Först och främst så tycker jag att level system och XP INTE hör hemma i zombie spel...
Sen hoppas jag bara att vanliga zombies inte blir för lätta att ta ner, då de flesta zombie spel jag spelat bara brukar bjuda på utmaning hos "special zombies".

Men hur som hest så kommer jag ge spelet en ärlig chans när det släpps.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Gameplay gjorde mig tyvärr tveksam till spelet, får ligga på kanske-listan och invänta en recension eller två...

Medlem
Skrivet av Javas:

Hmm, lite blandade åsikter efter trailern. Först och främst så tycker jag att level system och XP INTE hör hemma i zombie spel...
Sen hoppas jag bara att vanliga zombies inte blir för lätta att ta ner, då de flesta zombie spel jag spelat bara brukar bjuda på utmaning hos "special zombies".

Men hur som hest så kommer jag ge spelet en ärlig chans när det släpps.

Det fungerar ju lika bra där som i vilken annan setting som helst. Men smaken är som baken


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Lågupplösta texturer genomgående... fula zombier. Jag blev lite besviken. Nåväl... får se om det kommer till PC så kanske det går att modda.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kunde ha varit liiiiiiite snyggare. Då hade jag skuttat som en kanin!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Ja ser ut lite som far cry hoppas att det bara kommer till pc så lipper jag köpa det.............

Medlem

Ful GUI och fightingsystemet verkar stelt och inte särskilt precist. Kul idé i övrigt, men levelsystem med mera känns tråkigt.

Medlem

Var det bara jag som störde mig på att kärringen hade klackskor -.-

känns ju inte direkt optimalt att springa runt i bland zombies

Medlem
Skrivet av xplojt:

Var det bara jag som störde mig på att kärringen hade klackskor -.-

känns ju inte direkt optimalt att springa runt i bland zombies

Nej kanske inte optimalt men det ser ju combat ut i alla fall.

Medlem

Verkar lika spännande som att jobba på bandet på SAAB.

- Åhhhh, där kommer en till.
-Åhhhh, där kommer en till.

Vet inte hur dom tänker när man skall lockas köpa. Det såg verkligen enahanda ut. Varenda typ man träffar på skall man lemlästa/splatta.

Ledsnar man säkert på inom en halvtimme.

Icke-köp för min del.

Medlem

Blev lite småbesviken på att dom inte hade satsat så mycket på animationerna men grafiken och alla detaljer var riktigt grymma. Blir nog ett köp ändå för att jag gillar zombies och gore

Medlem

Ge mig, det här ska bli kul att prova när det har släppts!

Inaktiv

Tråkigaste spelet i år!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Tråkigaste spelet i år!

Öddö skabbunge, sluta kasta ur dig skit. Skriv varför det skulle vara det tråkigaste spelet om du just nu har en åsikt värd att berätta.

Medlem

Snälla förklara för mig hur folk kan förknippa detta med CoD? Hur och varför?!

Medlem

Videon fungerar inte för mig. Får endast upp en svart ruta.

Skribent

Va besviken jag blev nu...

Trodde det var ett helt annat sorts spel från de teasers man har sett. Kan kanske bli kul i co-op, men kommer aldrig spela det här i SP.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Blev lite småbesviken på att dom inte hade satsat så mycket på animationerna men grafiken och alla detaljer var riktigt grymma. Blir nog ett köp ändå för att jag gillar zombies och gore

Ursäkta mig? Är grafiken "grym"? Då har du inte spelat spel från 2007 och framåt...


signatur

Imperator

Inaktiv
Skrivet av sgt.eagle:
Skrivet av showerguy:

Tråkigaste spelet i år!

Öddö skabbunge, sluta kasta ur dig skit. Skriv varför det skulle vara det tråkigaste spelet om du just nu har en åsikt värd att berätta.

för att gameplay var sämre än trailern vi fick se.

Medlem

Fult?? För ett öppen värld spel ser det ju skitsnyggt ut, myclet detaljrikedom, påminner mycket om det gamla jurassic park spelet, verkar grymt spännande! XP/Skill systemet påminner lite om borderlands, gillar verkligen vad jag ser!

123
Skriv svar