Nytt The Witcher-spel avslöjas på E3

Robot
Nytt The Witcher-spel avslöjas på E3

"Konsolspelarna kanske är intresserade av det", hintar CD Projekt.

#cd-projekt, #the-witcher-2-assassins-of-kings


Medlem
Nytt The Witcher-spel avslöjas på E3

Gött får sådana som mig som inte har dator nog för dagens spel och är lite lat

Medlem

kan även vara en expansion men käns lite tidigt att medela om sånt.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Är det "White wolf"? vad hände med det egentligen?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Oj snabba ryck Inte ens hunnit spelat ut 2an ännu x) Älskar det än så länge!

Medlem

The Witcher 2 till konsoll helt enkelt, månne?


signatur

subterranean homesick alien

Jag tror det är "The Witcher" med en twist... De måste ju få extra kosing för allt hårt arbete och alla piratversioner som säkert finns där ute redan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gör väl inget om det kommer till konsol nu.
Till skillnad från andra så har de visat att de kan göra ordentliga PC versioner.

Medlem

Släpper dom Witcher 2 till PS3 så blir det ett givet köp! Min PC är gammal och trött...

Medlem

hoppas att det är konsol versionen

Medlem

Hoppas på en konsolversion, till Pc var det ju ett givet köp men blir det bra till konsol också blir det att köpa igen. Finns alldeles för få bra spel nu för tiden så de som är grymma är värda att köpa 2 ggr
Stödköp till Pc för att visa att PC som plattform inte är helt död, och köp till konsol för att det är skönare att lira där och man kan vara social med polarna

Inaktiv

Konsolversion endast till Xbox 360? Iaf om man ska tro ESRB sida. http://www.esrb.org/ratings/synopsis.jsp?Certificate=31097&se...

Medlem

än så länge pallar ju datorn men fördelen med konsol e ju helt klart att du inte behöver uppgradera 1 gång om året för att spela det senaste xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av KBill:

Konsolversion endast till Xbox 360? Iaf om man ska tro ESRB sida. http://www.esrb.org/ratings/synopsis.jsp?Certificate=31097&se...

Inte så långsökt. Mycket lättare att porta PC -> Xbox än PC -> PS3.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Inte oväntat att det kommer en konsolversion. PC versionen är så nerdummat och det märks att dom har haft konsol i åtanke, tuvär.

Medlem
Skrivet av Cortex:

Släpper dom Witcher 2 till PS3 så blir det ett givet köp! Min PC är gammal och trött...

Rekommenderar att skaffa ny PC, du kommer inte ångra det!

Medlem

Håller på att spela igenom 1an för första gången och måste säga att det är riktigt grymt. Av allt att döma så verkar ju 2an riktigt grym också! Undrar dock vad det här kan röra sig om!

Inaktiv

CPR vill tjäna pengar på sina spel genom o släppa till alla formaten. vilket är sund affärstrategi. det är mer än vissa "störda" spelbolag vill göra. CPR gör så mycket rätt som spelbolag att det har gått förbi många andra spelbolag. jag tycker även att CPR förtjänar något extra för sitt fantastiska arbete...

Medlem

Jag hoppas på ett Witcher 3, ett nytt försök på spelet They och ingen konsollversion alls, vore fint då det är så få, fina PC-exklusiva titlar nuförtiden.

Medlem

Jag är besviken på The witcher 2. Jag tycker det har lite innehåll , visst många olika val men fortfarande jävligt kort.... Visst det är snyggt men det avgör inte gameplay för det är drygt med den dåliga inventoryn och att man kan bära så lite och inte byta ut enchants och mutagenes är värdelösa eftersom man bara kan använda ett par stycken och de går inte byta ut dem heller så det är bara dumt......

Inaktiv
Skrivet av Dreako:

Jag är besviken på The witcher 2. Jag tycker det har lite innehåll , visst många olika val men fortfarande jävligt kort.... Visst det är snyggt men det avgör inte gameplay för det är drygt med den dåliga inventoryn och att man kan bära så lite och inte byta ut enchants och mutagenes är värdelösa eftersom man bara kan använda ett par stycken och de går inte byta ut dem heller så det är bara dumt......

öhö!

1
Skriv svar