Spana in Warcraft Adventures

Robot
Medlem
Spana in Warcraft Adventures

Jag är så besviken på det faktum att jag aldrig kommer att få spela ett peka/klicka-äventyr i WarCraft-stil.
...såvida den här killen inte råkar läcka betan.
EDIT: Såg nu att samma utvecklare gjorde Zelda till CD-i. Kanske lika bra att det här spelet aldrig släpptes ändå.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jag kommer ihåg att jag såg fram emot detta spel väldigt mycket, blev hemskt besviken när det blev nerlagt.
Trailern var ju grym: http://www.youtube.com/watch?v=gslAG2OEO1c

Medlem

Grim Fandango; Best. Game. Ever.

Medlem

Jag kom ihåg när jag läste om detta första gången i tidningen "Attack Games" sen försvann det bara :/

Videon funkar inte...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Walter, på vilket sätt? Funkar här?


signatur
Medlem

Nostalgi. Jag vet att jag missuppfattade det hela när Warcraft Adventures presenterades. Jag var stensäker på att det var ett online rollspel och inte ett äventyrsspel. Online rollspelet kom dock lite senare och jag glömde av Adventures rätt fort. Hade varit skoj att testa dock.

Medlem

Det här såg ju bra ut.
Snyggt animerat för varje objekt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Skulle vilja lägga min vantar på det här, älskar peka/klicka äventyrsspel!

Medlem

Väntade mig en mörkare och brutalare röst :I Men coolt! Kanske borde de polera upp det och släppa det!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Voorhees:

Väntade mig en mörkare och brutalare röst :I Men coolt! Kanske borde de polera upp det och släppa det!

Mer Kurgan!


signatur
Medlem

Som jag såg fram mot detta spel! Sen kom nyheten att de skulle göra ett MMO istället. Skulle vara grymt om de gjorde klart detta!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Såg riktigt mysigt ut. Synd att Blizzard gick och blev en WoW-fabrik.

Det står bara "fel uppstod"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Såg ju inte alls dumt ut!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det står bara "fel uppstod"...

Precis som Calle säger, så funkar det bra här också.
Problem med Youtube videos hade jag förut innan också, med att det stod fel uppstod och så vidare, då körde jag Firefox 3.x med Adblock Plus, men det ska nog inte spela någon roll vilken version av Firefox du körde, utan det är Adblock Plus som kan knasa till Youtubefilmerna och ge dig detta felmeddelande.
Om det är så för dig, vet jag inte, men var så för mig. Nu kör jag inte Adblock Plus i FF 4.


signatur
Medlem

Efter att blizzard beslutat att inte göra spelet så skrev de en bok istället med samma namn, läsvärd

Medlem
Medlem

Ser RIKTIGT bra ut. Riktigt bra röstskådisar och fin grafik. Så jävla synd!!
Point and Click <3

Medlem

Kommer ihåg det som igår
Boken e helt klart läsvärd iaf

Medlem

Meh, så jävla typiskt att inte släppa ett färdigt spel -_-
Hände inte samma sak med Starcraft Ghost? Spelet var klart, men Blizzard ville göra ny grafikmotor..sen mitt i det hela så skrotades spelet?

Hoppas det här spelet väcker tillräckligt intresse för att Blizzard ska få dollartecken i sina ögon och släppa en nedladdningsbar version


signatur

Game long and prosper

Medlem

Joo! De lär ju ha cash nog för att ge ut det gratis

Medlem
Medlem

Detta ser ju askul ut! SKulle vara kul om Blizzard tog upp projektet igen och gjorde en så kallad ny version av betan och fpysslade till den så den blev perfekt.

Medlem

Riktigt synd, spelet ser ganska roligt ut.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Medlem

Varför släpper dom det inte som Iphone / Android spel?

Medlem

Synd att de inte gjorde klart detta, kunde blivit riktigt bra även om det kanske inte levde upp till Blizzards extremt höga krav. De behöll dock mycket av storyn som de använde till Warcraft 3 (och även WoW om jag inte minns fel).

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Joo! De lär ju ha cash nog för att ge ut det gratis

Blizzard gör aldrig något gratis


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar