Ghost Recon Online officiellt

Robot
Medlem
Ghost Recon Online officiellt

Ska definitivt kolla på det


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Shit va "japanskt" det såg ut, typ Metal Gear Solid möter BFBC på nått sätt. Inget för mej, sorry.

Medlem

Ska nog ändå testas... Har fortfarande problem med att få BF-P4F att fungera som det var tänkt.
Gratis är gott.

Medlem
Medlem

Ja det här såg ju inte ut som något jag förväntat mig i Ghost Recon serien...

Medlem

Ser väldigt bra ut för ett F2P spel, förhoppningsvis mycket bättre än vad det där Battlefield Play 4 Free skiten blev...


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Ett till Pay2Win spel. Har inga förhoppningar på detta

Medlem

hmm.. tja.. trailerlåten var ju grym iaf! Att resten verkar precis skit jämfört med GRAW var ju tråkigt..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Gratis är inte alltid gott.

Inaktiv

Såg då inte ut som Ghost Recon i trailern. Såg mer ut som någon arkadig shooter där man tål en massa.

Medlem

Detta är ju dock inte Ghost Recon, spelet verkar ju motsäga innebörden av speltiteln och resten av spelserien.

Medlem

Påminner om MGO fast lite fulare. Jag hade hoppats på något lite långsammare, mindre high-tech, mindre arkadigt. Nånting i stil med Raven Shield hade inte varit fel.

Medlem

Fan vad mkt bättre Ghost Recon var 2001-2003. Har aldrig känt sån spänning som när man dirigerar soldater och varje kula kan döda dig, det fanns ett drama i att avfyra ett enda skott mot en ovetande fiende och sakta se blodet rinna ut på marken, nästan så att man kände ånger efter varje kill.
Men trots det så gillar jag ändå moderna skjutare med lite tightare storyberättande, men det ena utesluter inte det andra, jag önskar bara att båda alternativen fanns idag. :/


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Jag är sugen på en taktisk shooter... inte adrenalin-action.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ska definitivt INTE kollas upp. Vilken skit


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

1
Skriv svar