World of Tanks når tre miljoner spelare

Robot
World of Tanks når tre miljoner spelare

"Under allra första början av utvecklingen av World of Tanks, räknade vi med att maxsiffran för spelare över hela världen skulle ligga på runt 600 000". Tänk så fel man kan ha.

#world-of-tanks, #wargaming


Medlem
World of Tanks når tre miljoner spelare

Ska snart köpa mer guld, för andra gången


signatur

Jäh!

Medlem

Kan bara säga grattis, det är faktiskt jävligt rolig om man spelar med några vänner, sitter å "slö" spelar snackar på skype å dricker vin en fredag


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Hur är det möjligt? Den så kallade realismen som bara leder till obalans, det dåliga matchmaking systemet, det idiotiska sighting-systemet, arty bullshiten.

Visst är WoT gratis men fy fan så är bajs så det är ingen jävla ursäkt. Näe den här skitkorven släppte jag för ett tag sen och kommer aldrig återvända till.

Medlem

"Tre miljoner registrerade spelare noteras" hur många spelar aktivt då?

Medlem

Helt klart ett roligt spel, har spelat sedan 1Vecka efter jul Betan, fastnade direkt, Visst det fanns vissa brister.

Men som sagt det var en BETA, inte den färdiga produkten, samt så är det ett Online spel, tror inte att Expl, World Of Warcraft var buggfritt när det släpptes.

Spelar detta otroligt roliga spel fortfarande, håller med ovanstånde, att det är grymt kul att sitta med några vänner & spela detta Jag ger 4 & en Halv stjärna till detta spel

Medlem

Gillar spelet, men kommer inte spela det eftersom man måste betala för att spela med vänner.

Medlem

Spelar det så gott som varje kväll, fantastiskt roligt spel.

Har en svensk WoT klan för de som är intresserade: http://uc.worldoftanks.eu/uc/clans/500001541/#wot&mt_order_by...


signatur

Gamer since day one!

Medlem

gratis registrerade är inte samma sak som aktivt spelande, trodde först att det skulle bli roligt och
provade en kväll och avinstallerade, spelet var bajs helt enkelt.
hade förväntat mig typ ngt i stil med non-stop Aberdeen som i battlefield 1942.
men nix, inte i närheten lika roligt. 10 ggr fattigare grafik än BF 1942, ljuden, omg. polacker som skriker å pruttar i mikrofoner typ. sitta å strula i menyer istället för att spela . orka

Medlem
Skrivet av g4bb3h:

gratis registrerade är inte samma sak som aktivt spelande, trodde först att det skulle bli roligt och
provade en kväll och avinstallerade, spelet var bajs helt enkelt.
hade förväntat mig typ ngt i stil med non-stop Aberdeen som i battlefield 1942.
men nix, inte i närheten lika roligt. 10 ggr fattigare grafik än BF 1942, ljuden, omg. polacker som skriker å pruttar i mikrofoner typ. sitta å strula i menyer istället för att spela . orka

Kör grafiken på högsta och är definitivt bättre än BF1942 så överdriv inte.
Men absolut det är inte 2011 grafik, men ganska ointressant.

Dock inga struliga menyer alls? Var hittade du dem?

Ljuden är helt OK.

Polackerna... ja där håller jag med dock


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Klart att många spelar det i Ryssland eftersom Ryssarna själva vill spela som sovjet så har de ju alltid de bästa tanksen, värre för oss som vill spela som Tyskar eller Amerikaner. Synd att det är så obalanserat och förjävligt dåligt att man måste betala för att spela med vänner.

Medlem

Som sagt.. 3 miljoner registrerade säger ju ingenting, aktiva spelare är det som räknas.

Sen spelet i sig självt.. mjäh. Inte kul, i början är det rätt underhållande, sen börjar man irritera sig på saker, som aldrig släpper. Kanske efter ett par stora patchar till.

Inaktiv

hälften av allt inehåll saknas ju fortfarande på den europeiska servern.
Men det är rätt kul. Spelade 3-4000 matcher i betan, har inte blivit så mycket sedan "releasen"

Det finns ju ett fåtal buggar, men inget som inte är lätt att hitta en omväg runt.

Medlem

WoT är faktiskt ganska kul! Visst det är ju grinding men man kommer tillbaka för mer ändå

Medlem

Körde med standard account. Fungerade utmärkt tills jag kom till Rank IV eller V. Då möter man heavy tanks med sin stackars medium tank. Måste väl fixa premium för att man ska kunna ha kul efter Rank V. Så la ner skiten

Medlem

Inte ens provat spelet.

Inaktiv

tängte ge er chansen o spela me svensk norsk clan i WoT i fall ni spelar

gå in på forumet vi spela flera än dom spelen ni ser i starten och så hittar ni ansöknings sidan här ---> Board index » Ansökningar

http://www.aoc-gaming.se

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Körde med standard account. Fungerade utmärkt tills jag kom till Rank IV eller V. Då möter man heavy tanks med sin stackars medium tank. Måste väl fixa premium för att man ska kunna ha kul efter Rank V. Så la ner skiten

Kör upp till Tier 8 utan problem. Utan Premium.

1
Skriv svar