Fråga Dice om Battlefield 3

Inaktiv

Vilken sorts DRM kommer BF3 att använda? Kommer spelare utan internet-anslutning fortfarande kunna spela solokampanjen?

Medlem

1 Fråga:

Vad är systemkraven? Om ni inte är säkra så på ett ungefär? Kommer det vara bra optimerat så en hel rad med olika datorer kommer kunna spela det?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mindre text, mer video! Videofrågar kommer att premieras.

Ska man bara lägga upp en länk här till videon då eller?:)


signatur

cags

Redaktör
Skrivet av cags91:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mindre text, mer video! Videofrågar kommer att premieras.

Ska man bara lägga upp en länk här till videon då eller?:)

Japp! Lägg antingen länken här eller skicka ett PM till @12 Calle.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av donhenri:
Skrivet av jamzo:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mindre text, mer video! Videofrågar kommer att premieras.

Nördar är tydligen skygga =P

Eller så slutade vissa att använda Webcam när de passerade 15 =P

Mobiltelefonfilm funkar fint det med.

Kommer denna film att endast visas upp för Dice och FZs redaktion?

Medlem

Kommer ni att gå tillbaka till BF2's vinnande koncept med Större squads, commander som kan ge riktiga order, större maps, 64 kartor, RIKTIGA klassindelningar, eller fortsätta på BC2-skiten som är så katatstrofalt dåligt?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Tanken är att filmen ska visas för Dice men även läggas i den video som vi i slutändan ska publicera utav intervjun


signatur

Videomupp

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av donhenri:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av donhenri:
Skrivet av jamzo:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mindre text, mer video! Videofrågar kommer att premieras.

Nördar är tydligen skygga =P

Eller så slutade vissa att använda Webcam när de passerade 15 =P

Mobiltelefonfilm funkar fint det med.

Kommer denna film att endast visas upp för Dice och FZs redaktion?

Så för att besvara din fråga: Ja, kläder är obligatoriskt!


signatur
Medlem

Skulle sitta fint om något skulle kunna göra one for the team och plocka ut några frågor som ställts i kommentarerna och lägga det på sin film.

Iaf är min mobils usb port kaputt så har ingen möjlighet att göra en video =/

Medlem

Kommer ni återinföra "combat-rose" från bf2 eller använda den otydliga "Q" funktionen från BC2?

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Kommer ni att gå tillbaka till BF2's vinnande koncept med Större squads, commander som kan ge riktiga order, större maps, 64 kartor, RIKTIGA klassindelningar, eller fortsätta på BC2-skiten som är så katatstrofalt dåligt?

Måste tyvärr komma med tråkiga nyheter, Ingen commander med anledningen att nybörjare tyckte att det var för svårt och BF3 kommer ha samma klasskoncept som BFBC2.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av donhenri:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av donhenri:
Skrivet av jamzo:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mindre text, mer video! Videofrågar kommer att premieras.

Nördar är tydligen skygga =P

Eller så slutade vissa att använda Webcam när de passerade 15 =P

Mobiltelefonfilm funkar fint det med.

Kommer denna film att endast visas upp för Dice och FZs redaktion?

Så för att besvara din fråga: Ja, kläder är obligatoriskt!

Hahah ok! Problemet är att man har så många frågor och måste välja ut den bästa :/

Medlem

Fråga 1: Finns det andra spel sätt än bara Conquest?

Fråga 2: Kommer ni att fixa server browsern? Ex att History och Favorits funkar.

Fråga 3 Får vi mer stats och mer detaljerade stats i BF3?

Fråga 4. Kommer vi får mer unlocks och mer weapon attachments ? Ex. Extended mag, front grip etc.

Fråga 5. Kommer det att finnas mer awards och pins?

Inaktiv

Nu har jag ställt min fråga som en video. Ser inte att någon annan lagt upp någon video än så jag kanske är först då. Tyvärr visar jag inte ansiktet pga. min förkylning.
http://www.youtube.com/watch?v=I5mmOZVQU4c

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tobblish:

Skulle sitta fint om något skulle kunna göra one for the team och plocka ut några frågor som ställts i kommentarerna och lägga det på sin film.

Iaf är min mobils usb port kaputt så har ingen möjlighet att göra en video =/

Många moderna telefoner har möjlighet att uppa direkt till tuben, kan vara en möjlighet!


signatur
Medlem

1. Kommer mod-stöd att ges?
2. Har ni löst problement med fordons spawn campande?
3. Varför har ni valt att lägga till ljuddämpare på snipers? Riskerar inte Bf3 blir mer som CoD då?
4. Kommer man kunna hyra eller hosta egna servrar även på konsol?
5. Kommer spelet vara spelbart inom de första två veckorna eller är kommer det vanliga server strulet?
6. Vad är ni stoltast över när det gäller BF3/nya Frostybte motorn?
7. Vilka nyheter när det gäller gameplay har ni att presentera, mer än bara snygg grafik och mer förstörelse?

Medlem

Många frågor här är så självklara eller frågor som vi kommer få svar på en bit innan release iaf!

-Har ni löst Connection Problem? (återigen tjötar jag )

-Är lagfördelningssytemet förbättrat? Som det är nu (BC2) så kan alla kompisar, säg 35+, hamna i ett lag och alla 34- hamna i ett. Och enligt TOP nordic admins så kan inte de göra mycket åt detta?!

Kommer patchandet bli bättre? Chatbox..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Kommer helikoptrarna vara minst lika rörliga som i bf2 orginal och kommer ni hindra hovrande högst upp i atmosfären under mer än korta perioder för att förhindra tråkiga chopper strider/camping? (tänker mig stallande motor som gör att choppern sjunker till medelhöjd efter X sek, skulle förbättra spelet avsevärt tror jag som låg top 50 i listan av chopper piloterna som singlepilot.)

Inaktiv

Gör en intervju med Andreas Almström, deras nya ljudkille

!

Medlem
Skrivet av Securion:

Om det är ett riktigt Battlefield spel så måste där finnas något sätt att koordinera ett lag (team work tools). Finns det det? Eller är det Bad Company 3 vi kommer att få (där alla är Leaders)?

Squad Leaders?
Spectating tools?
Stöd för klanspel och sända matcher online/TV?

OBS, OBS, OBS!
Jag hakar på dina otroligt viktiga frågor.

Inaktiv

Snälla ta bort Regenerating Health i PC versionen och släng in en gammal hederlig Health Meter

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Tobblish:

Skulle sitta fint om något skulle kunna göra one for the team och plocka ut några frågor som ställts i kommentarerna och lägga det på sin film.

Iaf är min mobils usb port kaputt så har ingen möjlighet att göra en video =/

Många moderna telefoner har möjlighet att uppa direkt till tuben, kan vara en möjlighet!

Dock inte min gamla W610i

Aja är ändå dags för en ny mobil, kanske lika bra att plocka upp en redan idag ^^

Avstängd

Möjlighet till Private game?

Medlem

Kommer Dice se till att det finns mer att låsa upp eller kommer allt vara upplåst vid rank 20 och sen blir det bara rank klättring de återstående 30?

Medlem

Kommer det finnas local splitscreen co-op som i Modern Warfare 2?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Kommer det att fungera att spela även men tangentbord och mus i ps3?

Inaktiv

härligt initiativ av FZ må jag säga

Medlem

Kommer det vara riktiga dedikerade servrar?
Och kommer dessa att kosta eller vara gratis?

Kommer kniven vara som i BF2 eller kommer den vara som i BC2?

Kommer det finnas bättre spectator läge eller kommer en liknande funktion som Battle Recorder finnas?

Hur stora kommer grupperna vara i multiplayer vara?

Medlem

Kommer vi få några mod tools? Som bf2 menar jag då. Eller blir det budget som vanligt ?

Medlem

Jag hoppas att ni på FZ även tar med er frågor som gäller e-sport, och inte bara frågor som rör unlocks etc..
typ:
spectatormode?
möjlighet att köra "no-unlocks" på matchservers (dvs orankade och låsta)?
egna dediservers?
sen undrar jag ju också självklart om vi får som bf2 16,32,64 maps, eller bara en storlek?
blir jobbigt att spela 8vs8 på 64 map...

Nu när de har sagt att det ska var 4 klasser, får de fan se till att ta 2142-klasserna och inte de värdelösa bc2-klasserna.
finns mycket mer...

Medlem

dzl 2011-05-25 10:07:11 #18

Kommer man kunna grilla korv i elden från en sprängd tank?

Haha, du kommer ha en hel backpack full med korvar....skit i extra ammo

Skriv svar