ESRB listar Witcher 2 till Xbox 360

Robot
ESRB listar Witcher 2 till Xbox 360

Är det nya tillkännagivandet kanske bara en pc-port?

#the-witcher-2-assassins-of-kings


Medlem
ESRB listar Witcher 2 till Xbox 360

Låter bra det.

Kul att det först görs till pc sen får konsolerna vänta ett tag.. har det ens hänt förut?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Kul att det först görs till pc sen får konsolerna vänta ett tag.. har det ens hänt förut?

Inte ofta men det är härligt när det sker!

Medlem

Ja! Hoppas det kommer till den gamle 360:n, då man inte har råd med en dator som klarar spelet.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Kul att det först görs till pc sen får konsolerna vänta ett tag.. har det ens hänt förut?

Massor av gånger. Inte vanligt nu för tiden dock.

Inaktiv

Grattis 360-spelare! Ni borde vara väldigt glada.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Kul att det först görs till pc sen får konsolerna vänta ett tag.. har det ens hänt förut?

Massor av gånger. Inte vanligt nu för tiden dock.

Var ju typ normen fram till 2007.

Medlem

Okej kul för 360-spelarna. Men jag hoppas att det kommer en PS3-version också. Skulle jätte gärna vilja spela detta, och jag har en kraftfull dator. Men jag gillar mer att gotta mig med en dualshock i handen istället för tangentbord och mus. I do flesta fallen är det så gella fall. Det är bara ett fåtal FPS som jag köper till PC.

Medlem
Skrivet av clumsyandshy:

Grattis 360-spelare! Ni borde vara väldigt glada.

Har aldrig varit gladare

Medlem

Hade gärna velat ha spelet till min PS3a, min dator pallar inte numera.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av laxan96:

Okej kul för 360-spelarna. Men jag hoppas att det kommer en PS3-version också. Skulle jätte gärna vilja spela detta, och jag har en kraftfull dator. Men jag gillar mer att gotta mig med en dualshock i handen istället för tangentbord och mus. I do flesta fallen är det så gella fall. Det är bara ett fåtal FPS som jag köper till PC.

Du kan ju använda dualshocken till PC. Custom drivare eller något så att den får samma konfig som 360-kontrollen.

1
Skriv svar