Kostnaden för PSN-intrånget

Robot
Kostnaden för PSN-intrånget

Trött på svarta siffror på vit bakgrund? En infographic förklarar vad Playstation Network-intrånget har kostat.

#sony


Medlem
Kostnaden för PSN-intrånget

Jag är PC spelare så det här gör mig bara glad. I min dröm så slutar Sony med konsoller, M$ går tillbaka till PC och Nintendo och Sega kör på arkadkonsoller och vi lever alla lyckliga tillsammans.

Medlem
Skrivet av Touhatsu:

Jag är PC spelare så det här gör mig bara glad. I min dröm så slutar Sony med konsoller, M$ går tillbaka till PC och Nintendo och Sega kör på arkadkonsoller och vi lever alla lyckliga tillsammans.

Jag är också PC-spelare men jag ser inte riktigt på hur vi tjänar något av att Sony lägger ner sin konsollverksamhet.

Skägg.
10 Chambers

Och att Sony Online Entertainment drabbades påverkar inte pc-spelare...?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Och att Sony Online Entertainment drabbades påverkar inte pc-spelare...?

doh! vissa ser det inte.

Medlem

Hänger inte riktigt med på kostnaderna och hur fan det hänger ihop med gubben och hans barnbarn? Samt hur det hänger ihop med Houdini?

Klart inte Sony ska sluta med konsoller. Bara insnöat folk som tycker det på allvar. (Äger själv bara PC)

Medlem
Skrivet av Manna:

Hänger inte riktigt med på kostnaderna och hur fan det hänger ihop med gubben och hans barnbarn? Samt hur det hänger ihop med Houdini?

Klart inte Sony ska sluta med konsoller. Bara insnöat folk som tycker det på allvar. (Äger själv bara PC)

Gubben har säkert klagat i media, och Sony ska göra en film om Houdini.

Medlem

Är det bara jag som reagerar på att en 8-åring lirar Call of Duty? Det kanske bara är mitt "nyföräldrasinne" som kickar in

Medlem
Skrivet av Touhatsu:

Jag är PC spelare så det här gör mig bara glad. I min dröm så slutar Sony med konsoller, M$ går tillbaka till PC och Nintendo och Sega kör på arkadkonsoller och vi lever alla lyckliga tillsammans.

Förstår inte hur man kan vara så självisk och skadeglad...

Medlem

Ja denna värld! Det inns verkligen folk til allt. Till och med folk som är så jävla puntade i huvuetat dm förstör fr 77 miloner mnnisko i älden.Hoppas verkligen t de frt riktigt hår t straf på ågot sätt.

Skrivet av Greve_Peter:

Är det bara jag som reagerar på att en 8-åring lirar Call of Duty? Det kanske bara är mitt "nyföräldrasinne" som kickar in

Nja det är inte bara du. Tycker själv att de är lite väl tidigt igenkligen. Men själv var jag ännu tidigare och började spela "GTA San Andreas" när jag var 7 år. Jag vet att det är dumt, men det har inte skadat mig i alla fall. Snarare givit mig ett sötrre sikt på våran värld och större perspektiv å saker och ting. Men jag tror inte det är samma för alla, Jag är nämligen lite annorlunda i mitt sätt.

Skrivet av laxan96:

Ja denna värld! Det inns verkligen folk til allt. Till och med folk som är så jävla puntade i huvuetat dm förstör fr 77 miloner mnnisko i älden.Hoppas verkligen t de frt riktigt hår t straf på ågot sätt.

Skrivet av Greve_Peter:

Är det bara jag som reagerar på att en 8-åring lirar Call of Duty? Det kanske bara är mitt "nyföräldrasinne" som kickar in

Nja det är ite bara du. Tycker själv att de är lite väl tidigtigenkligen. Men jag själv var ännu tidigare och började spela "GTA San Andreas" när jag var 7 år. Jag vet dumt men et har inteskadat mig gella fall. Snarare giv mig en strre sikt på våan värld oh större perspektiv å akeroch ting. Men jag tror inte det är samma för alla, Jag är ämligen lite annorlunda i mitt sätt.

Du är onekligen "annorlunda" i din stavning, om inte annat. Säker på att det inte är GTA:s fel?

Medlem
Skrivet av laxan96:

Snarare giv mig en strre sikt på våan värld oh större perspektiv å akeroch ting

Intressant att GTA: San Andreas har format din världsåskådning


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Bryr mig inte så mycket om Sony, men jag tycker synd om alla mindre företag som också blivit drabbade när de inte kan sälja sina spel genom Sony etc etc..

Medlem

Eat up your pride Sony! And my hat too...

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av laxan96:

Ja denna värld! Det inns verkligen folk til allt. Till och med folk som är så jävla puntade i huvuetat dm förstör fr 77 miloner mnnisko i älden.Hoppas verkligen t de frt riktigt hår t straf på ågot sätt.

Skrivet av Greve_Peter:

Är det bara jag som reagerar på att en 8-åring lirar Call of Duty? Det kanske bara är mitt "nyföräldrasinne" som kickar in

Nja det är inte bara du. Tycker själv att de är lite väl tidigt igenkligen. Men själv var jag ännu tidigare och började spela "GTA San Andreas" när jag var 7 år. Jag vet att det är dumt, men det har inte skadat mig i alla fall. Snarare givit mig ett sötrre sikt på våran värld och större perspektiv å saker och ting. Men jag tror inte det är samma för alla, Jag är nämligen lite annorlunda i mitt sätt.

Du är onekligen "annorlunda" i din stavning, om inte annat. Säker på att det inte är GTA:s fel?

Nej det är inte GTA:as fel att jag stavade dåligt. Mitt tangentbord hade nästan slut på batteri och jag bytte precis till nya. Glömde check-stava just den kommentaren. Annars så brukar jag stava rätt.

1
Skriv svar