Nytatuerad

Medlem
Nytatuerad

Förra veckan gjorde jag en tatuering. Vad tycks?

[ia=26923; large]

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Nytatuerad

Awesomesauce! Pluspoäng för den lilla hinten av man-nipple där. Är det lite metallblänk vi ser?


signatur
Medlem

Var 17 och yngre när den gjordes...

Redaktör

Schysst!

Nåt du vill berätta om din ungdom...?


signatur
Medlem

Har fått för mig att färg tatueringar inte håller, så jag körde med denna istället förra sommaren
http://i564.photobucket.com/albums/ss86/durban4_20/Triforce_T...

Jag tycker i regel att tatueringar är det fulaste som finns. Men okej, eftersom motivet är Zelda och Mario så blir det näääästan okej. Man har ju en soft spot för Nintendo, trots allt.

Farfar får berätta för barnbarnen vilka de lustiga figurerna på armen är. Troligen kommer de känna igen dem då Nintendo aldrig kommer mjölka ur de båda serierna. Det blir alltså inte som Karl alfred, eller Felix the Cat...eller Kapten grogg för den delen


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Jag har bild på mitt piercade ollon här:

http://tiny.cc/4xeao


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nice, har själv gått och funderat under en ganska lång tid om jag ska tatuera in quake-märket nånstans på kroppen eftersom det var en av mina första tyngre droger. Det enda som stoppar mig är att man blir lättare att identifiera om man skulle hamna i en klurig situation i livet inte för att jag har planer på det men iaf.

Medlem

Ska tilläggas att det där är ett par timmar efter tatueringstillfället. Alltså är färger och linjer bra mycket snyggare nu. Den gör sig inte riktigt rättvis på bild. T.ex. är Links hår rött av blod där, är egentligen helgult.

En fråga, varför syns inte "bloggheaders" som de ska i översiktsmenyn?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

En fråga, varför syns inte "bloggheaders" som de ska i översiktsmenyn?

Vad är det som inte fungerar för dig Walter?

1
Skriv svar