Enorma Final Fantasy XIV-förändringar planeras

Robot
Enorma Final Fantasy XIV-förändringar planeras

Karaktärsbalanserande, nytt jobbsystem och gränssnittsförbättringar är bara några av de ändringar som väntar Square Enix online-flopp.

#final-fantasy-xiv


Medlem
Enorma Final Fantasy XIV-förändringar planeras

Erotiskt.

Medlem

Måste vara sådär lagom kul att arbeta på FF14.
Har spenderat en mindre förmögenhet på världens sämsta MMORPG, ska vi ta förlusten som män eller ska vi prova att bygga om hela spelet, hoppas att vi får så pass många spelare att vi går plus på serverkostnader etc.

Dock aldrig förstått att spela FF online, känns på nåt sätt fel.

Medlem

Yey! dom har äntligen börjat fundera på att lägga till "jump"
Fan va jag klaga mycket under betan om att det inte gick att hoppa..
och vad hände.. ingenting och istället så fastnar man bakom varenda liten sten eller buske, eller så kan man inte ta sig ner för korta höjder som e max 1m eller liknande...

nåja tur att dom iaf överväger det

Medlem
Medlem
Skrivet av Håkan:

Måste vara sådär lagom kul att arbeta på FF14.
Har spenderat en mindre förmögenhet på världens sämsta MMORPG, ska vi ta förlusten som män eller ska vi prova att bygga om hela spelet, hoppas att vi får så pass många spelare att vi går plus på serverkostnader etc.

Dock aldrig förstått att spela FF online, känns på nåt sätt fel.

Nej, världens sämsta mmo är Darkfall, 8 års utveckling och när det släpptes var spelet som en sketen, knappt spelbar alpha! Har inte prövat FF14 men är rätt säker på att det är världens bästa spel någonsin vid release än vad Darkfall var vid sin release, slutade spela efter max två veckor


signatur

Game long and prosper

Medlem

jag har spelat FF14, kan säga att världen e helt otroligt vacker och musiken. När det kommer till striderna, kärkatär utveckling och crafting så skulle det sitta fint med en rework. Så jag ser fram emot denna förändring

Medlem

Hoppas verkligen att dom kan göra om det till det bättre.
Var med i betan och klarade inte av mer än någon dag. Kontrollerna var hemska, gränssnittet krångligt och svårt.
Om dom lyckas göra det mycket bättre så är kanske en return till spelet något jag kommer att ha i åtanke.

Medlem
Skrivet av Javas:

Nej, världens sämsta mmo är Darkfall, 8 års utveckling och när det släpptes var spelet som en sketen, knappt spelbar alpha! Har inte prövat FF14 men är rätt säker på att det är världens bästa spel någonsin vid release än vad Darkfall var vid sin release, slutade spela efter max två veckor

Starten av Darkfall var självklart kass, men efter det har det bara blivit stabilare. Visst vi har vädlgit få Darkfallspelare men vi som spelar gör det för den oslagbara PVPn, tycker inga andra MMOs kan mäta sig med Darkfalls PVP, så att säga att det är världens sämsta MMO är väl lite att ta i

1
Skriv svar