Krossa de utomjordiska krypen – rädda planeten

Robot
Krossa de utomjordiska krypen – rädda planeten

Earth Defence Force: Insect Armageddon kryper allt närmare.

#earth-defence-force-insect-armageddon-2, #vicious-cycle, #sandlot


Medlem
Krossa de utomjordiska krypen – rädda planeten

skräp

Medlem
Skrivet av Yabba:

skräp

Näh! Jag läste bara "Krossa de utomjordiska krypen" så var jag såld!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ha ha gillar hur dom säger Earth

Medlem

Såg ju mest bara rörigt ut. Att bara fara runt som en skållad tomte och hoppas på det bästa och att man har tur tycker jag inte är särskilt givande.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Ser ändå ganska kul ut

Medlem

Bunkra upp med Radar eller Djungelolja.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

SPINDLAR ÄR INTE INSEKTER!

Medlem

Glöm det!


signatur

Game long and prosper

Skrivet av cyberzaikoo:

SPINDLAR ÄR INTE INSEKTER!

Inte?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av cyberzaikoo:

SPINDLAR ÄR INTE INSEKTER!

Inte?

Nepp, spindlar tillhör klassen arachnida, även känt som spindeldjur, tillsammans med skorpioner, fästingar och kvalster . Insekter tillhör en helt annan klass (insecta).

Och jag kan även tillägga på direkten att jag inte kommer att spela de här, har man arachno- och entomofobi så har man. Marigold station i Fallout 3 var nog det värsta jag varit med om i ett spel...


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av cyberzaikoo:

SPINDLAR ÄR INTE INSEKTER!

Inte?

Nepp, spindlar tillhör klassen arachnida, även känt som spindeldjur, tillsammans med skorpioner, fästingar och kvalster . Insekter tillhör en helt annan klass (insecta).

Och jag kan även tillägga på direkten att jag inte kommer att spela de här, har man arachno- och entomofobi så har man. Marigold station i Fallout 3 var nog det värsta jag varit med om i ett spel...

Men dom är iaf lika vidriga som insekter


signatur

Game long and prosper

Medlem

Även om spindlar inte är insekter så fanns det ju andra sorters fiender, getingar och skalbaggar eller någe tyckte jag mig se.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar