La Noire avklarat

Medlem
La Noire avklarat

Nu var jag klar med La Noire. Intressant slut men jag står fast vid en 4 av 5. Många uppdrag var snarlika och inte för att avslöja allt för mycket så fanns det ett uppdrag i slutet som var en kopia av slutet på Mafia 2. Jag stör mig även på Film Reels som motsvarar Pigeons i GTA IV. Den som har orken att hitta alla 50 och inte kollar en Walkthrough förtjänar ett hederspris. Det står fortfarande 0 av 50 i min statistik. Saknar även 10 bilar, 9 Landmarks, 10 Street Crimes och ett 5 stjärnigt betyg på "A Marriage Made in Heaven". Jag har aldrig fått 100% completed i något av Rockstars tidigare spel och jag tvivlar på att jag kommer få det nu heller men vi får se.

#blogg

Medlem
La Noire avklarat

Det är ju bara kul med collectibles och grejer att samla på sig. Speciellt om man får achievements för det.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Hittade du "Red Dead Redemption" påskägget?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Hittade du "Red Dead Redemption" påskägget?

Nej, det har jag missat. 92.2% completed i min statistik nu. Saknar bara 5 bilar och alla Film Reels.

Edit: Hatten.. Jag har sett den men jag tänkte inte på det förrens du påpekade det

Medlem

Många uppdrag var snarlika och inte för att avslöja allt för mycket så fanns det ett uppdrag i slutet som var en kopia av slutet på Mafia 2

Kanske beror på att alla L.A. Noire-uppdragen liknar uppdrag som hänt i verkligheten. :P?
Kanske därför det känns så lika.

Good point, men han menade nog att när man har kört eller "åkt" i bilen en gång, är det inte lika kul längre, detsamma gäller sidouppdragen som är snarlika. Köra - jaga - skjuta, ibland.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nu fick jag äntligen 100%. Skulle aldrig hitta dom där Film reels på egen hand. Vissa låg åt tjotahejti

1
Skriv svar