Gårdagen och dagens shopping

Medlem
Gårdagen och dagens shopping

Igår Köpte jag en ny datorskärm, en Samsung SyncMaster P2270H från misco.se för 1090 kr. Den ska användas tillsammans med dagens inköp, som blir en XBOX 360 bundlat med Fabel III och Halo Reach Limited.

Sen blir det ett spel till, men vet inte vilket, då jag vill ha alla i listan, men just nu inte har råd att köpa alla.

* Castlevania - Lords Of Shadow (249 kr) Köpt.
* Battlefield Bad Company 2 (189 kr)
* Forza 3 (179 kr)
* Kane & Lynch 2 - Dog Days (99 kr)
* Darksiders - Wrath of War (119 kr)

Alla dessa finns i reahyllan hos webbhallen.

#blogg

Medlem
Gårdagen och dagens shopping

Tja, ska du spela MP så BF:BC2, men annars skulle jag säga Castlevania Gillar du Zeldaspelstilen så skulle du iofs kanske få ur en del glädje ur Darksiders. Jag gillade det men det är lite enformigt tyvärr.


signatur

Videomupp

Medlem

Darksiders har jag på PC, men då den är för svag så var det ospelbart. Gillade spelet skarp. Även Battlefield BC som jag hade förut gillade jag. Speciellt humorn och allt man kunde förstöra, hehe.

Castlevania är givet tycker jag, iaf av det jag sett och läst.

Medlem

Om du gillade BC pga humorn, som jag, så måste jag göra dig besviken. Jag tyckte att de tog sig själva på alldeles för stort allvar. Inte alls lika bra humor som ettan så SP delen blev en klar besvikelse. Ettans SP del fastande jag för pga de sköna karaktärerna och den bisarra storyn, men tvåan är en CoD-kopia som förlorat sin charm. MP är killer som vanligt dock!


signatur

Videomupp

Skägg.
10 Chambers

Tyckte ändå att Haggard och den andra killen tjattrade på ganska bra. Helikopterpiloten var ju skön också. Klart bättre SP mot ettan, om du frågar mig.


signatur

Jo tjattret fanns ju, men inte inlevelsen
Jag frågade Mr Bach rakt ut efter en föreläsning, Vad hände med humorn från den första delen? Och svaret var att de ville ha en seriösare riktning i spelet.
Jag bad ändå om det nu skulle komma en tredje del," Ta med åtmisntonde en referens till Truckosaurous, snälla?". Han garvade och blev paff att någon mindes truckosaurous.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

21,6 tum, är det inte litet?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar