Nytt onlinerollspel från Square Enix

Robot
Nytt onlinerollspel från Square Enix

Square Enix-chefen hotar spelarna med ännu ett MMO.

#square-enix, #final-fantasy-xiv, #final-fantasy-xi


Medlem
Nytt onlinerollspel från Square Enix

Hurra, ännu ett ointressant MMO!

Medlem

"Tjoho!" *suck*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kanske blir ett FFXV Online, som utan extra kostnad kan spelas av de som har ett aktivt konto till FFXIV. Även om det inte är FFXV så borde de ändå släppa ett spel som är gratis för dem med FFXIV. Kände mig mer lurad på pengarna än CoD BO

Medlem

Lite väl många MMO.

Medlem

Fattar inte hur det kan finnas en lönsamhet i så många MMOs, drar de verkligen runt utvecklings- och underhållskostnaderna? Tvivlar!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

"Square Enix-chefen hotar spelarna med ännu ett MMO."

Sprutade nästan Cola över skärmen


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Ja, det känns ju inte så överraskande att SquareEnix intäkter går lodrätt nedåt...

Medlem

Oj då, ja vi får väll se vad dom har planert för oss den här gången. 3dje gånge gillt :).

Tycker de kan gå och lägga sig nu, och dra ned mössan... Mycket MMO IMO


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Square Enix-chefen hotar spelarna med ännu ett MMO."

Haha! Word.

Medlem

Jag gissar på dragon quest online. Totalt ointressant imo.

Ish
Medlem

Asiatisk MMO.. There will be grind.. Att det bara är ArenaNet som vågat gå emot strömmen alltså..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

He he, bra idé!
Nya grejen att mata ut MMO's en gång per år som görs med COD, meningsfullt.

Fattar inte heller hur det finns plats för alla MMOs på marknaden. Att börja med ett är fan som ett arbete och gillar man det så kommer man sitta med det...ett par år. Men strömmen verkar vara konstant och hamnar under kategorin...ORKA!

Skrivet av Slashgibber:

"Square Enix-chefen hotar spelarna med ännu ett MMO."

Sprutade nästan Cola över skärmen

FZ surfar man på egen risk!

Medlem

Förr var jag ett stort square enix fan. Men numer när jag läser om dem och deras spel tänker jag bara "kan ni inte bara lägga ner".

Tråkigt :/


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av jonis:

Fattar inte hur det kan finnas en lönsamhet i så många MMOs, drar de verkligen runt utvecklings- och underhållskostnaderna? Tvivlar!

Inte så svårt om man helt enkelt struntar i att slösa pengar på att utveckla och underhålla!

Medlem

Asiatiska länder ska INTE göra MMOS. Håll er till Single-player RPG upplevelser så är jag dunder nöjd

Medlem
Skrivet av fanboyen:

Inte så svårt om man helt enkelt struntar i att slösa pengar på att utveckla och underhålla!

haha så sant


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar