Company of Heroes uppdaterat

Robot
Company of Heroes uppdaterat

Relic putsar upp sin gamla WW2-strategi med en massiv patch.

#nyhetstips, #company-of-heroes, #relic-entertainment


Medlem
Company of Heroes uppdaterat

Wooooh, den visste jag inte om

Det må vara gammalt men det är fan tidernas bästa strategi lir och fortfarande hyfsat snyggt

Medlem

Väntar fortfarande på ett RTS som slår detta spel, och tror inte att det kommer inträffa förens dom släpper CoH2. Spelet är fan Chef!

Medlem

Grymt. Så skönt att man har detta på Steam, tog fan 100 år att uppdatera detta manuellt, ett rent helvete att hitta alla tusen patchar.


signatur
Medlem

Enormt kul att dom fortfarande lägger ner lite krut på detta underbara spel för som krad säger så finns det inget strategi spel än som är lika snyggt! En annan fråga jag har är om nån hört något om en eventuell två är på väg? läste nånstans att Relic skulle avslöja ett kommande spel efter sommarn, HOPPAS det är CoH 2!!

Medlem

Underbart RTS lätt ett av dom bästa som släppts enligt mig.

Hoppas dom återupplivar Homeworld serien, vågar inte ens gissa hur många timmar man lagt ner på HW1 och HW2

Inaktiv
Skrivet av Groggy:

Enormt kul att dom fortfarande lägger ner lite krut på detta underbara spel för som krad säger så finns det inget strategi spel än som är lika snyggt! En annan fråga jag har är om nån hört något om en eventuell två är på väg? läste nånstans att Relic skulle avslöja ett kommande spel efter sommarn, HOPPAS det är CoH 2!!

Stämmer, Relic ska utannonsera ett nytt spel i början av augusti. Enligt Relic ska det tydligen redan vara spelbart vad nu det betyder

Medlem

Oj fan se där. Fan det var väl 07 som jag sist lirade detta. Bästa jävla RTS jag spelat någonsin!

Edit: 14.99 Euro på steam för Gold. Fan måste slå till!

Medlem

Fantastiskt bra spel. Har över 300 vunna matcher över nätet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Synd hoppades på Coho skulle dra igång istället

Medlem

Satt en del med liret igår och kan bara säga att det börjar närma sig fulländat! Svårt att hitta spel som är lika välbalanserat och varierande som detta underbara lir.. Och tack för tipstacket!

Medlem

Funderar på att köpa en steam-version också pga auto-patchning. Har för närvarande endast på DVD. Det tog säkert två till tre timmar att patcha upp spelet från version 1.0 till senaste patchen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Grymt! Detta spel har man spenderat många timmar i onlinematcher. 4 vs 4 med polarna blir masslakt och råröj!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Mkt trevligt


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Funderar på att köpa en steam-version också pga auto-patchning. Har för närvarande endast på DVD. Det tog säkert två till tre timmar att patcha upp spelet från version 1.0 till senaste patchen.

Det går betydligt bättre numera med autopatch. Sist jag installerade om tog den EN patch istället för 30


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Tybalt:

Funderar på att köpa en steam-version också pga auto-patchning. Har för närvarande endast på DVD. Det tog säkert två till tre timmar att patcha upp spelet från version 1.0 till senaste patchen.

Det går betydligt bättre numera med autopatch. Sist jag installerade om tog den EN patch istället för 30

Jag installerade nu i april... det tog lång tid även när väl autopatchandet satte igång.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det tog mig ca 20 minuter att plocka hem denna patchen! Måste verkligen tacka THQ för att dom tar hand om sitt spel och sina fans. Det till skillnad från dom som utvecklat Total Crap!

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Tybalt:

Funderar på att köpa en steam-version också pga auto-patchning. Har för närvarande endast på DVD. Det tog säkert två till tre timmar att patcha upp spelet från version 1.0 till senaste patchen.

Det går betydligt bättre numera med autopatch. Sist jag installerade om tog den EN patch istället för 30

Jag installerade nu i april... det tog lång tid även när väl autopatchandet satte igång.

iofs, du installerade huvudspelet? Annars räcket det med Valor grejen och då slipper du att ta alla patcher,


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag skaffade Company of Heroes, Opposing Fronts och Tales of Valor under Steams julrea och blev förbluffad över hur jäkla bra det är! Har alltid sett *Craft spelen som bäst men har ändrat mig nu.

Jag kör gärna mot er. Heter Campaigner82 på Steam.

1
Skriv svar