League of Legends-turnering i Stockholm lördag 28/5

Inaktiv
League of Legends-turnering i Stockholm lördag 28/5

LoL-spelare i alla förorter, förenen eder!

Nu på lördag kommer det hållas en 5v5 League of Legends-turnering på Inferno Online i Stockholm.
Vi har redan åtta bekräftade lag, men vi har plats för fler, och därför är just du samt fyra av dina vänner inbjudna! Vi kommer att spela på nattgibbet mellan lördag och söndag och det kostar 130 kr för nattgibbet, själva turneringen är helt gratis, dock så kommer vinnarna att få priser.

Observera dock att varje lag måste göra en bokning för nattgibb till 08 - 33 86 11, uppge att ni ska boka nattgibb för fem personer, ange namn och telefonnummer, och det är klart!

Mer om tider osv kan ni läsa här: http://www.infernoonline.com/?cat=na...ge=information delen längst ner om när man ska komma dit är särskilt viktig.

Så ta med era vänner för en natts LoL-spelande i skön miljö!


signatur

Allting är relativt. Se upp för pysslingarna!

Medlem

Jag visste inte att man kunde möta andra lag, kanske på level 30? Är bara 29½..

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Jag visste inte att man kunde möta andra lag, kanske på level 30? Är bara 29½..

Vad menar du? Vad har du gjort hittills?

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av son of RAMBO:

Jag visste inte att man kunde möta andra lag, kanske på level 30? Är bara 29½..

Vad menar du? Vad har du gjort hittills?

Haha oj! Jag menade om man kunde välja vilka lag man vill möta, lan osv.

Medlem

Finns alltid custom, men kanske är annorlunda vid turneringar antar jag.

Medlem

Synd att man inte är 30 på sitt EU konto, bara på US. Men kanske ska man vara med för the fun of it! Om nu man kan överhuvudtaget


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Synd att man inte är 30 på sitt EU konto, bara på US. Men kanske ska man vara med för the fun of it! Om nu man kan överhuvudtaget

Hade du varit med hade du knappast varit ensam om att vara under lvl 30, det var faktiskt en minoritet som var alla lvl 30, väldigt många har gått från US till EU först nu på sistone, så även de flesta i mitt lag.

Vinnare i turneringen blev Lemondogs, som segrade över Finn Fem Fel med 2-0 i matcher. Totalt deltog nio lag. Vi skulle vilja tacka alla som kom dit samt Inferno Online som gjort turneringen möjlig.
Tack vare det stora antalet deltagare lär vi kunna hålla fler turneringar på IO i framtiden, och då kommer vi förhoppningsvis även ha en hemsida så att det blir lättare att gå ut med information.

Om någon av deltagarna har någon kritik eller några tips om hur turneringen sköttes är ni mycket välkomna att skriva här, så att vi kan förbättra oss till nästa gång!


signatur

Allting är relativt. Se upp för pysslingarna!

1
Skriv svar