Uncharted-filmen stöter på patrull

Robot
Uncharted-filmen stöter på patrull

Manusförfattaren och producenten David O. Russell drar sig ur filmatiseringen av Nathan Drakes äventyrande.

#uncharted-drakes-fortune, #uncharted-3-drakes-deception


Medlem
Uncharted-filmen stöter på patrull

Positivt sätt så slipper vi nu Wahlberg som Nathan Drake!


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem

Alla vet ju att Nathan Fillion är perfekt för rollen som Drake.


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem

tycker Joe Flanigan passar bättre än nathan fillion

Medlem
Skrivet av zephe:

tycker Joe Flanigan passar bättre än nathan fillion

Joe Flanigan FTW!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Tack, den idioten verkade inte ha någon aning om vad Uncharted handlade om iallafall, så gott att han är av projektet. "Drama om en brottsfamilj som stoppar skurkar."....IDIOT!


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Gillar verkligen Wahlberg och har *nästan* en man-crush i Nathan Fillion, men för den här rollen kan jag bara se Joe Flanigan!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av FilureN:

Alla vet ju att Nathan Fillion är perfekt för rollen som Drake.

Helt, helt rätt.


signatur

- PiDuT

Medlem

Japp, finns bara en man som kan rädda detta. Alla vet vem han är. Mannen, myten och legenden Uwe Boll.

Medlem

Tröttsamt med alla dessa filmatiseringar som bara vill casha in på nörd-publiken. Bara de har namnet på spelet i titeln, så sköter sig resten själv. Får fortfarande kräksmak i munnen när jag tänker på Hitman-filmen...


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem

Så länge inte filmatiseringar tar resurser av spelutvecklarna, utan kanske tillför cash för filmrättigheter etc så har jag inget mot filmatiseringar.

Kanske bidrar det till att satsa ännu mer på bra storys i spelen, om de kan få spinoff på filmrättigheter sedan.

Inte för att jag skulle kolla när man har spelet, men kör bara...

Medlem
Skrivet av chrillemeter:

Japp, finns bara en man som kan rädda detta. Alla vet vem han är. Mannen, myten och legenden Uwe Boll.

Tror det blir svårt att få Uwe Boll som regissör till Mark Wahlberg, Joe Pesci och Robert DeNiro. Det är bara b-kändisar som närmar sig honom då dom tänker film som film och att dom är i behov av pengar.

Medlem
Medlem

men varför göra film av ett spel som är en pastisch av film? det är väl lika bra att se igenom indyfilmerna, så har man ju alla ingredienser. fler unchartedspel, färre unchartedfilmer säger jag.


signatur
1
Skriv svar