Delar av Syndicate-manuset läckt

Robot
Delar av Syndicate-manuset läckt

Trots att spelet inte officiellt existerar kan du läsa bitar av storyn på nätet.

#electronic-arts, #starbreeze-studios, #syndicate


Medlem
Delar av Syndicate-manuset läckt

Jag måste vara den enda människan på Jorden som fortfarande inte har en susning om vad Syndicate är :S


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag måste vara den enda människan på Jorden som fortfarande inte har en susning om vad Syndicate är :S

Nej då, alldrig hört talas om det.

Medlem

Unga gamers, säger då det Nästan så man skäms lite.

Medlem

Det är i såna här fall det är bra med google


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Inaktiv

Det var ett läskigt rykte som cirkulerade för ett tag sedan att det skulle bli ett first-person-shooter i Syndicate miljö. Inte riktigt vad jag ser fram emot.

Medlem

Nej usch inte FPS, ge oss den gamla hederliga vyn så vi kan kötta lite

Medlem

Syndicate var ett spel i isometrisk view som för tiden då det släpptes både var rätt snyggt och ganska nyskapande.

Man styrde 4 agenter genom rätt svåra uppdrag och uppgraderade sen sina agenter med bionics o.s.v. om jag minns rätt. Kom ihåg att jag älskade spelet och när man fick gaussrifles och flamers så hade man kul!

http://free-game-downloads.mosw.com/abandonware/pc/strategy_g...

Medlem

Att göra Syndicate till ett fps är verkligen att skjuta sig i foten. Hela idén och det som gör just Syndicate går förlorad då. Jag tror inte Starbreeze vill göra ett sånt märkligt val. De respekterar och förstår ansvaret att utveckla en uppföljare till ett sånt kultförklarat spel.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

hoppas hoppas.. Saknar min amiga 500 : (


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Jag hoppas att de inte misslyckas med detta. Syndicate var ett av mina absoluta favoriter. Långrock, minigun och driveby's. Detta var revolutionerande när det kom och jag kommer fortfarande ihåg hur det laggade ur när man sprängde för många bilar. Underbara minnen!

Medlem

Minigun! Uzi! Persuadotron! Move along!

Så sköna speeel! Älskade dom. Bullfrog i mitt hjärta.
Har hört att man kunde få höra rätt lustiga saker om man spelade det på svenska. Dock gjorde jag aldrig det :/

Medlem
Skrivet av Dralle:

Unga gamers, säger då det Nästan så man skäms lite.

+1

Medlem

Det spelet spenderade man ju en hel del timmar med på den gamle DX-33:an.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Så som det låter i noise:et ska det vara någon typ av GTA liknande gameplay.

Och till oss som faktiskt minns ettan så är det snarare så att vi är för gamla för att sitta här. "Nästan så man skäms lite."

Inaktiv

HELT underbart spel
Satt och spelade det på min Compaq 486a back in the days

Hoppas dom inte sabbar detta.

Och till er new kids: kolla upp det på youtube, ni kommer säkert inte fatta ett skit men tro mig när jag säger att det va grymt kul... lite off topic: Kan dom inte göra ett nytt canon fodder också !?


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Skulle de lyckas med uppföljaren kan det bli riktigt, riktigt bra...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Härliga minnen man har från det spelet. Spenderades måste timmar på det.

Medlem

Ser fram emot detta som tusan. Ingen aning om hur GUIt blir men jag är relativt säker på att det kommer finnas MP-stöd

Introt var en riktig höjdare för sin tid - http://www.youtube.com/watch?v=qw2W_Ap7m2k
Manualen var också en klassiker, skriven ur perspektivet handbok till ny agent-ansvarig och med en hel del bra citat. Har fortfarande kvar PC-versionen i komplett skick, låda, floppies och allt.

Medlem
Skrivet av FosterVattenKraft:

Introt var en riktig höjdare för sin tid - http://www.youtube.com/watch?v=qw2W_Ap7m2k
Manualen var också en klassiker, skriven ur perspektivet handbok till ny agent-ansvarig och med en hel del bra citat. Har fortfarande kvar PC-versionen i komplett skick, låda, floppies och allt.

Har det med (och även Syndicate Wars) dock på cd med tillägget American Revolt. På den tiden köpte man spelen lika mycket för det som man fick med som för själva spelet (Space Quest manualerna var ju bara för roliga och även manualen till Zak McKracken)

Medlem

ÖVERTALARTRON. MINIGEVÄR. KÄRNGRANAT.

Bullfrog översatte alltid spelen helt till svenska på tiden när Syndicate Wars släpptes, och det var alltid helt fantastiska voiceovers.

"Välkommen till den nya epoken. Kom, låt oss ge till kataklysmen."

1
Skriv svar