Left 4 Dead-skaparnas nya spel släpps 2013

Robot
Left 4 Dead-skaparnas nya spel släpps 2013

Turtle Rock Studios - gänget bakom det första L4D - återvänder med ett nytt spel under THQ:s fana.

#turtle-rock-studios, #left-4-dead, #counter-strike, #valve, #half-life, #thq


Medlem
Left 4 Dead-skaparnas nya spel släpps 2013

Oooo! Jäklar! Det lät sjukt intressant!


signatur

Have a good time!

Jag som trodde detta hade något med Episode 3 att göra

Medlem
Citat:

. Vi kommer att ta förstapersonsskjutarupplevelsen till en helt ny nivå

Har man väl hört några tusen gånger.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

FPS-MMO? Låter troligt om det är deras "mest ambitiösa projekt hittills"

Medlem

L4D är ööverskattat.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag tror att det här är första gången vi nämner 2013 i våra nyheter.

Läskigt.

På riktigt dvs.

Vi är snart alla dött mos


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Preed:

L4D är ööverskattat.

oöverskattad* stavas det. Fast man brukar säga underskattat, eller bara: "inte överskattat!"

Medlem

Hoppas dom underhåller spelet mer än dom gjorde med L4D, dvs patchar och content.

Enda vi fick i L4D var en kort och tråkig kampanj.

Medlem

synd bara att både CS och L4D sög röv.


signatur

// Bacon <3

Medlem

L4D var/är grymt, mkt för att de ledde fram till L4D2 Tyckte de va oehört skoj när de släpptes, de va så annorlunda mot andra hjärndöda fps onlinespel (Cod, Battlefield..). Efter att ha spelat L4D2 sedan de släpptes, och numera 100% realism tillsammans med rvs-gruppen (stängda matcher matcher från en grupp som enbart kör realism på confogl servrar), känns verkligen L4D som den mod de faktiskt va.

L4D va nice, men bäst me de är att de att de ledde fram till en 2:a

Medlem

L4D var verkligen skoj. Synd att matchmaking och 'lag' sög hårt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

L4D är bra, men en aning överskattat

Medlem
Skrivet av raefzm88:

L4D är bra, men en aning överskattat

Ja, kör Killing Floor. Billigare och bättre. Samma stuk.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av raefzm88:

L4D är bra, men en aning överskattat

Ja, kör Killing Floor. Billigare och bättre. Samma stuk.

Har runt 100h KF. Det är skönare gameplay, men blir tråkigt i längden, plus dåligt optimerat. En fördel är däremot det aktiva community som släpper kartor, mods etc.

Medlem

Låter intressant.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

synd bara att både CS och L4D sög röv.

CS ja verkligen! Som det största E-sport spelet än så länge, ett spel där grafiken inte har någon betydelse!
L4D är helt klart överskattat, väldigt fattigt spel!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Preed:
Skrivet av raefzm88:

L4D är bra, men en aning överskattat

Ja, kör Killing Floor. Billigare och bättre. Samma stuk.

Har runt 100h KF. Det är skönare gameplay, men blir tråkigt i längden, plus dåligt optimerat. En fördel är däremot det aktiva community som släpper kartor, mods etc.

Killing Floor är skitroligt men jag stör mig fruktansvärt på att man måste vänta en hel runda på att få respawna när man ansluter till en server Visst är det bra balans, men man blir så lack när laget är fullt av puckon som campar när det är 4 fiender kvar xD

För övrigt så lät nyheten spännande, ska bli kul att höra vad L4D tomtarna sitter och bygger


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ska bli spännande att se vad de kokat ihop.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Preed:
Skrivet av raefzm88:

L4D är bra, men en aning överskattat

Ja, kör Killing Floor. Billigare och bättre. Samma stuk.

Har runt 100h KF. Det är skönare gameplay, men blir tråkigt i längden, plus dåligt optimerat. En fördel är däremot det aktiva community som släpper kartor, mods etc.

Killing Floor är skitroligt men jag stör mig fruktansvärt på att man måste vänta en hel runda på att få respawna när man ansluter till en server Visst är det bra balans, men man blir så lack när laget är fullt av puckon som campar när det är 4 fiender kvar xD

För övrigt så lät nyheten spännande, ska bli kul att höra vad L4D tomtarna sitter och bygger

Jag kan även störa mig på att det ibland tar för lång tid innan man har råd med ett skönt vapen. Speciellt när man har använt enbart kniv i ett par rundor för att ha råd med ett riktigt vapen, och man endast hinner ha det i 5 sec sen är det ny karta och reset.
Retards finns i alla spel, men jag vet vad du menar. Det tar lång tid då de sitter och trycker i något hörn och det är typ en zombie kvar i andra hörnet av kartan.

Ska indeed bli intressant att se vad de sysslar med, så länge det är PC material dvs.

Inaktiv

Gillade Left 4 Dead men dom kunde gärna lägga till flera vapen och kampanjer. Gick för snabbt med tvåan.

Medlem

Verkar fett, dags att PS3 får lite co-op zombie spel.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Håller med om att killing floor är suveränt! Rekommenderat köp!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av PcKaffe:

synd bara att både CS och L4D sög röv.

Är inte förvånad med tanke på vilka spelkonsoller du äger. 3DS... duger knappt som barnvakt. Förstår inte hur någon över 20 år kan spela på en liten dassunderhållare och ha kvar sin självrespekt. Suck

Medlem
Skrivet av Deamon:
Skrivet av PcKaffe:

synd bara att både CS och L4D sög röv.

Är inte förvånad med tanke på vilka spelkonsoller du äger. 3DS... duger knappt som barnvakt. Förstår inte hur någon över 20 år kan spela på en liten dassunderhållare och ha kvar sin självrespekt. Suck

naw, blev du lite avis för att någon hade råd att köpa alla nya spelkonsoller. det är lungt, när du växer upp lite och fått jobb på mcdonalds så kanske du också har råd med lite spelkonsoller.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Deamon:
Skrivet av PcKaffe:

synd bara att både CS och L4D sög röv.

Är inte förvånad med tanke på vilka spelkonsoller du äger. 3DS... duger knappt som barnvakt. Förstår inte hur någon över 20 år kan spela på en liten dassunderhållare och ha kvar sin självrespekt. Suck

naw, blev du lite avis för att någon hade råd att köpa alla nya spelkonsoller. det är lungt, när du växer upp lite och fått jobb på mcdonalds så kanske du också har råd med lite spelkonsoller.

Jag älskar att du tar upp pengar i den här frågan. Är det något desperat försök att hävda dig som vuxen eller? hahaha Vem har sagt att jag har pengar eller inte? Det är väl tämligen irrelevant om man har plånbok nog att köpa ett par skrothögar som är gjorda för småungar? Ja, själv satsar jag hellre på en PC.

Var det så att CS och L4D var för billigt för dig att köpa eller? Kände du att du var tvungen att köpa någon sketen konsoll-rip istället för att kunna leva ditt kompletta liv med plånbok stor nog för att köpa ett par billiga konsoller?

P.S., om du ska sitta här och leka Mr. Kapitalist kanske du ska ta en visningsbild där du inte ser ut som någon form av vänsterpartist/proletär.

Du får tycka precis vad du vill och spela hur mycket barnspel du vill, men jag tycker det är jäkligt fel av dig att sitta här och säga att CS sög när det är ett av de spel som har format FPS till det som det är idag. Tycker det är extra komiskt med tanke på att du spelar på sånna konsoller som föräldrar köper till sina sjuåriga ungar, och sen sitter du här och säger att jag ska växa upp. Skräll

Medlem
Skrivet av Deamon:

.

Jag älskar att du tar upp pengar i den här frågan. Är det något desperat försök att hävda dig som vuxen eller? hahaha Vem har sagt att jag har pengar eller inte? Det är väl tämligen irrelevant om man har plånbok nog att köpa ett par skrothögar som är gjorda för småungar? Ja, själv satsar jag hellre på en PC.

Var det så att CS och L4D var för billigt för dig att köpa eller? Kände du att du var tvungen att köpa någon sketen konsoll-rip istället för att kunna leva ditt kompletta liv med plånbok stor nog för att köpa ett par billiga konsoller?

P.S., om du ska sitta här och leka Mr. Kapitalist kanske du ska ta en visningsbild där du inte ser ut som någon form av vänsterpartist/proletär.

Du får tycka precis vad du vill och spela hur mycket barnspel du vill, men jag tycker det är jäkligt fel av dig att sitta här och säga att CS sög när det är ett av de spel som har format FPS till det som det är idag. Tycker det är extra komiskt med tanke på att du spelar på sånna konsoller som föräldrar köper till sina sjuåriga ungar, och sen sitter du här och säger att jag ska växa upp. Skräll

Att CS format FPS till det som det är idag tänker jag inte förneka och jag gillar inte hur dagens FPS är. COD / Halo / BF:BC är ren skit. Och jag saknar tiden då spel som Half-Life / Doom 2 / Duke Nukem dominerade.

Sedan att du inte förstår att alla spel som har lite mer än brun färg inte är barnspel är bara pinsamt.


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar