Mitt FZ 404 fel och reklam bug

Medlem
Mitt FZ 404 fel och reklam bug

När jag trycker på Mitt FZ sen trycker jag på Mitt FZ ovanför bloggpanel så får jag Ajdå, en 404!

Här är reklam buggen

[ia=26974 Komplett reklamen täcker över]


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Problemet är att du kör med IE9, händer inte med Firefox eller Chrome eller Netscape Navigator 2.0


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inte Opera heller


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Redaktör
Skrivet av Neatherblade:

När jag trycker på Mitt FZ sen trycker jag på Mitt FZ ovanför bloggpanel så får jag Ajdå, en 404!

Här är reklam buggen

[ia=26974 Komplett reklamen täcker över]

Tack. Jag petar på kodarna om första buggen, den andra känner de till.


signatur
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Problemet är att du kör med IE9, händer inte med Firefox eller Chrome eller Netscape Navigator 2.0

Exakt. Vem fan använder IE?

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av walter_iego:

Problemet är att du kör med IE9, händer inte med Firefox eller Chrome eller Netscape Navigator 2.0

Exakt. Vem fan använder IE?

Ärligt talat så är det rätt många.. Tyvärr...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

IE9 är OK på vissa saker, tycker den / det - funkar relativt snabbt, gillar bokmärkeshanteringen av gammal vana, men sedan finns det en uppsjö av brister, men det är som vanligt när det gäller Microsoft. Förmodligen är allt fixat om en si så där fem år.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

IE9 är OK på vissa saker, tycker den / det - funkar relativt snabbt, gillar bokmärkeshanteringen av gammal vana, men sedan finns det en uppsjö av brister, men det är som vanligt när det gäller Microsoft. Förmodligen är allt fixat om en si så där fem år.

Men då har det uppstått nya brister ist..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Bara för att IE är standard i windows datorer. Annars finns det fan ingen anledning överhuvudtaget att använda sig utav det skräpet.

Medlem

En del sidor, som t ex Internetbanker och andra viktiga sidor, fungerar bara fullt ut i IE. Många håller sig nog då till IE för att slippa byta webbläsare när dom skall göra en betalning, eller kolla CSN-skulden, eller vad det kan vara.

Sedan finns det också många som inte vet vad en webbläsare egentligen är och att det finns flera alternativ. På arbetsplatser där instruktionerna är från IT-avd. "För att komma åt Intranätet, dubbelklicka på IE-ikonen på skrivbordet." Då går folk det, utan att ens bry sig om vad IE är för något och om det finns andra program.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar