Se 18 minuter Battlefield 3

Robot
Se 18 minuter Battlefield 3

Dice berättar om kartor, vapen och Battlefield-seriens historia.

#nyhetstips, #dice, #ea, #battlefield-3, #battlefield-2


Inaktiv
Se 18 minuter Battlefield 3

Jag verkligen avskyr videor där det står en riktigt urläcker sexig tjej och pratar om spel.
Jag kan inte i min vildaste fantasi se henne spela ett spel.
Hon kan ju knapast vara intresserad det minsta av spel och är hon det har hon väl spelat något ganska känt spel på xbox 360 och tror att hon vet mer än hon gör.
När folk snackar om spel ska det vara sånna som är nörd ända in till benet och verkligen brinner för ämnet, inte en blond modell tjej som troligen läst ett manus innan hon snackar om Battlefield 3 xD


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Riktigt snyggt.

Fortfarande skeptisk, men fortfarande snyggt

Bruden också, för den delen. Snygg

Medlem

Hon är väl en sån typ som spelat Guitar Hero eller liknande, bara för att det inte är för nördigt eftersom det är ju riktig musik eller whatev'a.
Fast jag föredrar ju en snygg tjej som snackar om sånt de inte vet ett dyft om än t.ex. Rematch som bara känns pinsam när han nämner visa gaming-lingon etc. Om han nu har gammal gamer så verkar han gömma det riktigt bra iaf.
Han framstår som någon från Aktuellt eller Rapport som pratar om spel. Gaah.

Men det var iaf rätt intressant... deras baneditor såg väl inte allt för komplex ut heller så släpp den om något iaf.

Inaktiv

Eller typ att hon står å småler hela tiden.
Typ: "jag fattar ingenting men det blir säkert bra"
Ush, gå å snacka om löshår och plattångar istället :/


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem
Skrivet av Casten:

Jag verkligen avskyr videor där det står en riktigt urläcker sexig tjej och pratar om spel.
Jag kan inte i min vildaste fantasi se henne spela ett spel.
Hon kan ju knapast vara intresserad det minsta av spel och är hon det har hon väl spelat något ganska känt spel på xbox 360 och tror att hon vet mer än hon gör.
När folk snackar om spel ska det vara sånna som är nörd ända in till benet och verkligen brinner för ämnet, inte en blond modell tjej som troligen läst ett manus innan hon snackar om Battlefield 3 xD

Det verkar ju vara en serie det där och hon är med i fler avsnitt så det är nog inget tillfälligt bara för att hypa bf3, dessutom vet jag flertalet "snygga" tjejer som spelar! Så du får nog utvidga dina fantasier...

Inaktiv
Skrivet av speurk:
Skrivet av Casten:

Jag verkligen avskyr videor där det står en riktigt urläcker sexig tjej och pratar om spel.
Jag kan inte i min vildaste fantasi se henne spela ett spel.
Hon kan ju knapast vara intresserad det minsta av spel och är hon det har hon väl spelat något ganska känt spel på xbox 360 och tror att hon vet mer än hon gör.
När folk snackar om spel ska det vara sånna som är nörd ända in till benet och verkligen brinner för ämnet, inte en blond modell tjej som troligen läst ett manus innan hon snackar om Battlefield 3 xD

Det verkar ju vara en serie det där och hon är med i fler avsnitt så det är nog inget tillfälligt bara för att hypa bf3, dessutom vet jag flertalet "snygga" tjejer som spelar! Så du får nog utvidga dina fantasier...

Jag vet också många snygga tjejer som spelar.
Min tjej är snygg och spelar...
Men kolla på henne, man ser ju att hon inte är intresserad,.
Men att hon är trevlig att kolla på det kan jag medge!


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

bättre skärpa på bf2-engine när de jämför banorna lol............

Medlem

för mig är filmen bara 4 minuter och 11 sekundr lång =( igen annan som har det problemet?

Medlem

Vafan, filmen var bara 4 minuter för mig??
Sen så älskar jag när utlänningar säger Stockholm Stawkhowlm


signatur

Game long and prosper

Medlem

Den var bara 4 minuter lång för mig. KNÄPPT!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av Casten:

Jag verkligen avskyr videor där det står en riktigt urläcker sexig tjej och pratar om spel.
Jag kan inte i min vildaste fantasi se henne spela ett spel.
Hon kan ju knapast vara intresserad det minsta av spel och är hon det har hon väl spelat något ganska känt spel på xbox 360 och tror att hon vet mer än hon gör.
När folk snackar om spel ska det vara sånna som är nörd ända in till benet och verkligen brinner för ämnet, inte en blond modell tjej som troligen läst ett manus innan hon snackar om Battlefield 3 xD

Dude,
Det finns skapligt många snygga brudar som lirar, ännu mer journalister osv som är tjejor.
Men jag förstår lite av vad du säger, det finns ju ganska många exempel där brudarna visar upp ett spel eller står boot babes bara för deras utseende.

Men som sagt det blir bara vanligare och vanligare att fler lirar, spel är knappast ful-exklusivt.

Medlem

Är det bara för mig som klippet är 4:11 långt? Alltid intressant att höra lite om vad som försigår bakom kulisserna hos Dice. Angående reportern, vad spelar utseendet för roll? Hon får dem att berätta om produkten och dess produktion, ser inte riktigt vad hon gör för fel.

Medlem

skit i bf3.... kolla puman!

Redaktör
Skrivet av Javas:

Vafan, filmen var bara 4 minuter för mig??
Sen så älskar jag när utlänningar säger Stockholm Stawkhowlm

Tekniskt strul. Har lagt in Youtube-filmen istället. Sorry för stöket.


signatur
Medlem

APC/Tank klippen såg väldigt fattigt ut! Pre-alpha hoho hihhhohoiho.......

"I'd battle her field."


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag vill veta systemkraven till det här spelet!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Javas:

Vafan, filmen var bara 4 minuter för mig??
Sen så älskar jag när utlänningar säger Stockholm Stawkhowlm

Tekniskt strul. Har lagt in Youtube-filmen istället. Sorry för stöket.

Tusen tack!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag vill veta systemkraven till det här spelet!!

Men lugn ner dig de kommer!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Medlem

16:35 - 16:45 ger mig gåshud. När man får se en pilot köra en jet och det vibrerar i headsetet och sen skriker någon: Ohh shit, sen sprängs jet-planet framför en, det känslan har jag fan aldrig fått för ett spel innan.

Medlem

Detta kommer att bli awesome!!! Blir också kär i bruden

Medlem

Hur fan kan ni klaga på bruden förresten, tycker hon gör ett bra jobb (utöver att vara grymt snygg). Snacka om att skapa problem som inte finns

Medlem

Är fortfarande inte nöjd över att de redan skyltar med prislagda tillägg långt innan spelet ens släppts...
Kommer väl få lägga ut dubbla kostnaden av grundspelet inom ett år för att kunna spela på alla servrar.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Har sett hela nu och säger bara...Battlefield 3 kommre bli det bästa fps någonsin!! Jag är så sjukt hypad nu
Hoppas bara officiella systemkrav kommer snart, ska spara ihop lite pengar över sommaren till hårdvara bara för Battlefield 3


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av MasterCrazy:

bättre skärpa på bf2-engine när de jämför banorna lol............

Oj, konstigt när dom kör maxad grafik i BF2 och ändå kräver det nästan ingenting.
BF3 däremot lär dom ju inte ha någon AA och AF på. Plus att videon blir lite sådär då man kör ett spel i fullhd och renderar det i 720p utan AA.

Medlem

Vem fan kollar på bf3? Det är ju bruden man kollar på!


signatur

The King is Back

Är det inte dags att droppa "fördummar", om tjejer, många är snygga och ja, de spelar spel, konstant.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Får lite operation flashpoint 2 vibbar av detta, mängder av hype och trevliga filmer och sen pladask! "Journalistiken" i denna är precis likadan som när man intervjuar en skådespelare, det är det bästa som gjorts och alla är vänner och alla är helt jävla bäst helt enkelt. Lägger man ner en jävla massa pengar till marknadsföring så kanske man klipper bort lite bra grejer från spelet, nu har Dice visat att dom är grymma än så länge och jag hoppas att jag inte blir besviken i framtiden.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Är det inte dags att droppa "fördummar", om tjejer, många är snygga och ja, de spelar spel, konstant.

Well said!!


signatur

Nothing is power without Control

123
Skriv svar