Är warhammer: Online dött?

Medlem
Är warhammer: Online dött?

Är sugen på annat än WoW. Är Warhammer: online dött? Om inte vilka servrar finns det mest folk på. Helst en PVP server om det finns någon ni skulle rekommendera

MvH Tobias

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

Är sugen på annat än WoW. Är Warhammer: online dött? Om inte vilka servrar finns det mest folk på. Helst en PVP server om det finns någon ni skulle rekommendera

MvH Tobias

Finns väl vissa som spelar fortfarande, men ja, det är rätt dött faktiskt.

Medlem

Äsch då, det var ju synd Kanske får satsa på Age of Conan ;P Om det nu inte är dött det också

gnu
Medlem

aoc har ännu mindre spelare än WAR

Medlem

Haha xD Ja.... Får kolla på WH: Online i allafall då D:

Inaktiv

War är inte dött än de senaste de gjorde var att sätta ihop två franska servar med den ena eu så utvecklarena har inte gett upp o rvr är fortfarande awesome o fullt ös ^^

Aoc ska bli free to play i sommar så det är bara att vänta


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Det var bra att veta, tack!

Medlem

Senaste gången jag körde så var det mestadells höga levlade spelare och många låg levlade spelare.

Tror mid level spelare är det få om.

Men som alltid om du hittar en aktiv guild så känns det iaf som spelet är aktivt


signatur
Medlem

Testa Dungeons & Dragons Online om du är sugen på något annorlunda. Det är absolut inte perfekt, men det har en helt annan stil än WoW. Dungeons har pussel och fällor och kräver taktik för att klara av eftersom ens resurser (hälsa och mana) är väldigt begränsade.

Medlem

Både D&D och Lord of the Rings online är f2p och dessutom från samma utvecklare. Båda är väldigt roliga på sitt sätt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Både D&D och Lord of the Rings online är f2p och dessutom från samma utvecklare. Både är väldigt roliga på sitt sätt.

Förklarar varför båda använder Turbine >.>

Medlem

Spelar Warhammer aktivt varje dag och kan säga att det inte alls är dött, spelar på servern Karak-Azgal och det är ok med folk i zonerna

Medlem

Älskar också Warhammer-universumet och börjar bli sugen på att återgå, men jag minns att sist jag slutade spela var på grund av att jag precis hade nått rank 40 (högsta ranken) och sedan kändes det som att jag fick börja om från noll för att levla upp min renown till samma level som alla andra... och det i sig känns som att det tar längre tid än att bli rank 40. Tror jag hade renown level 30 sist och alla andra hade 80. Sjukt :(.

Provade även Lords of the Rings Online men det var sjukt segt i början. Efter ca 20 timmars speltid orkade jag inte mycket mer.

Medlem

Jag spelar fortfarande Age of Conan. Det är allt annat än dött, särskilt nu efter server mergen. Nytt content släpps med jämna mellanrum dessutom. Sedan årsskiftet har 3 instancer (2 grupp, 1 solo), en minigame, flera quests och revamps tillkommit. 2 till soloinstanser är påväg, samt en ny sort av pvp-server. I sommar kommer dessutom ett adventure pack som innehåller ett helt nytt spelområde, en gruppinstance, en soloinstance och en raidinstance.

För en komplett lista av saker som tillkommer och saker som kommer till sommaren tryck här!

1
Skriv svar