Medlem
Pokémon 3D

Tjenare,

Det har ju ryktats mycket om Pokémon till 3DS och Nintendo har ju trots all bekräftat det!

Ser du fram emot detta? Och vad skulle du vilja se i spelet?

Medlem

Nej du! Här har man fått nog av pokémon efter man har spelat det för mycket.. Pokemon blue och yellow då. Kanske för 10 år sen eller något? Trodde pokémon var ute


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Svårt att säga vad jag skulle vilja se i själva spelet då nästan alla pokémon spel som jag har spelat är ungefär lika...
Jag skulle vilja se.. Pokémons i 3D

Nej men, man får väl hoppas på att det blir kul och att dom kommer på något nytt


signatur

You can't win the game...

Medlem

Bryr mig inte om det är i 3D, men hade velat se ett nytt fighting system, svårare "botar" (Allifall att man kan ställa in svårighetsgrad) Bättre dialoger för tusan!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Bryr mig inte om det är i 3D, men hade velat se ett nytt fighting system, svårare "botar" (Allifall att man kan ställa in svårighetsgrad) Bättre dialoger för tusan!

Vad är det för fel på "I LIKE COFFEE!! LETS BATTLE!!"?

Medlem
Skrivet av Räven:
Skrivet av Apministern:

Bryr mig inte om det är i 3D, men hade velat se ett nytt fighting system, svårare "botar" (Allifall att man kan ställa in svårighetsgrad) Bättre dialoger för tusan!

Vad är det för fel på "I LIKE COFFEE!! LETS BATTLE!!"?

hahahaha!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av Räven:
Skrivet av Apministern:

Bryr mig inte om det är i 3D, men hade velat se ett nytt fighting system, svårare "botar" (Allifall att man kan ställa in svårighetsgrad) Bättre dialoger för tusan!

Vad är det för fel på "I LIKE COFFEE!! LETS BATTLE!!"?

Hahaha, En vissa charm har det la


signatur

Everybody needs help.

Skrivet av Apministern:
Skrivet av Räven:
Skrivet av Apministern:

Bryr mig inte om det är i 3D, men hade velat se ett nytt fighting system, svårare "botar" (Allifall att man kan ställa in svårighetsgrad) Bättre dialoger för tusan!

Vad är det för fel på "I LIKE COFFEE!! LETS BATTLE!!"?

Hahaha, En vissa charm har det la

Haha, den där kommentaren är verkligen Pokémon-dialogerna i ett nötskal!

1
Skriv svar