Livstecken från Bloodrayne: Betrayal

Robot
Livstecken från Bloodrayne: Betrayal

Suger förhoppningsvis lika mycket som föregångaren.

#bloodrayne-betrayal, #wayforward-technologies, #shantae, #contra-4


Medlem
Livstecken från Bloodrayne: Betrayal

"Bilden: mannen som stod för designen för denna tuttvampyr borde aldrig få designa en kvinnlig spelfigur igen. Någonsin." Vaknat på den PK sidan av sängen idag? hade ni inte gillat den hade ni väl inte använt den?

Medlem

Något för Castlevania fans? Själv avstår jag


signatur

Game long and prosper

FZ är inte bröstvägrare, men vi avskyr dålig karaktärsdesign.

Medlem

tycker designen på bloodrayne till en början va cool, sen att den balla ur i 2an är väl en sak, men de finns bra mycket värre kvinnliga karaktärer att gnälla på (Bayonetta..?)

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

FZ är inte bröstvägrare, men vi avskyr dålig karaktärsdesign.

Vad specifikt gör Bloodrayne så dåligt designad?

Medlem

vampyr, rödhårig, lättklädd, bigboobs.. på vilket sätt är det dålig karaktärs design? Själv gillar jag mina tjejer lättklädda å kollar hellre på dam beachvolly än på herr fotboll. Men visst om du hellre vill se muskulösa män i olika former av miltärklädsel så tänker inte vi gnälla på dig för det. Men när du leker journalist så borde du hålla såna åsikter för dig själv för vet du vad det finns många som inte är så låtsas politisk korrekta utan istället öppet vågar stå för att vi gillar lättklädda tjejer och samlar korten i witcher så om ni moraltanter slutar gnälla och låter oss ha vårat oskyldiga roliga för oss så blir världen en bättre plats.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

FZ är inte bröstvägrare, men vi avskyr dålig karaktärsdesign.

+1 Även om Bloodrayne iaf är en ganska klassisk figur nu mer så är det rätt tröttsamt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Tycker skribenters eviga gnällande om lättklädda storbystade kvinnliga karaktärer börjar bli sorgligt nu.
Om det nu ska vara så jädrans 'reko' - när ska skribenter börja gråta över alla manliga karaktärer med bicceps med större omkrets än ekvatorn? Är säkert väldigt jobbigt för en del 14-åringar med armar som tändstickor.

Från hysteriskt gråtande skribenter till något viktigare - Ingen PC-port?

Medlem

Varför insisterar folk på att skapa nya IP.

Medlem
Skrivet av Vorheece:

Tycker skribenters eviga gnällande om lättklädda storbystade kvinnliga karaktärer börjar bli sorgligt nu.
Om det nu ska vara så jädrans 'reko' - när ska skribenter börja gråta över alla manliga karaktärer med bicceps med större omkrets än ekvatorn? Är säkert väldigt jobbigt för en del 14-åringar med armar som tändstickor.

Från hysteriskt gråtande skribenter till något viktigare - Ingen PC-port?

Ungefär samma sak som att det skulle få seriösa konsekvenser om en manlig skribent skriver att Gry Forssells bröst var det bästa med kvällens Körslag men att ingen skulle reagera om en kvinnlig skribent skulle skriva att det bästa med Ladies night var Måns Zelmerlöws skrev.

Medlem

Den "yttre" designen kan jan väl inte klaga på, då det finns spel med mycket mer "vågade" kvinnoformer (Soul Calibur någon?). Men det jag inte pallar med spelen är att varje gång hon hoppar, slår (eller biter) eller blir slagen, så klämmer hon ur sig det mest b-porrfilms-aktiga stönet man kan tänka sig. Och när hon inte gör det så klämmer hon ur sig sadomasochistiska kommentarer utan någon som helst anledning. DET stör mig mer än själva "designen" på henne.

Inaktiv
Skrivet av TheWarlock:

vampyr, rödhårig, lättklädd, bigboobs.. på vilket sätt är det dålig karaktärs design? Själv gillar jag mina tjejer lättklädda å kollar hellre på dam beachvolly än på herr fotboll. Men visst om du hellre vill se muskulösa män i olika former av miltärklädsel så tänker inte vi gnälla på dig för det. Men när du leker journalist så borde du hålla såna åsikter för dig själv för vet du vad det finns många som inte är så låtsas politisk korrekta utan istället öppet vågar stå för att vi gillar lättklädda tjejer och samlar korten i witcher så om ni moraltanter slutar gnälla och låter oss ha vårat oskyldiga roliga för oss så blir världen en bättre plats.

rätt & riktigt! sluta tjata om de där jäkla brösten, vi är många som inte bryr oss. sen kan ni börja tjata ist om anabola män. som det är nu kör ni med könsdiskriminering...

Medlem
Skrivet av Vorheece:

Tycker skribenters eviga gnällande om lättklädda storbystade kvinnliga karaktärer börjar bli sorgligt nu.
Om det nu ska vara så jädrans 'reko' - när ska skribenter börja gråta över alla manliga karaktärer med bicceps med större omkrets än ekvatorn? Är säkert väldigt jobbigt för en del 14-åringar med armar som tändstickor.

Hahahaha! +1 för bara det

Wow, första gången någonsin jag blir beskylld för att vara PK. Det, om något, får mig att gråta hysteriskt.

Medlem

Jag tryckte på play på trailern. Vem vänder jag mig till för att kräva tillbaka min numera förlorade tid?? =P

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Wow, första gången någonsin jag blir beskylld för att vara PK. Det, om något, får mig att gråta hysteriskt.

Det är för att FZ om och om igen lyckas låta som fanatiska feminister genom att ta upp saker som ingen normal gamer bryr sig om, istället för att beskriva vad som gör karaktärsdesignen dålig så låter det som om den är dålig bara för att hon är lättklädd?

Medlem

För mig är karaktärsdesign inte bara det yttre utan också röst och rörelser och sammantaget så är detta en rätt kass karaktärsdesign in all, även om jag också gillar stora bröst.

Inaktiv
Skrivet av pezit:
Skrivet av Sebastian Lind:

Wow, första gången någonsin jag blir beskylld för att vara PK. Det, om något, får mig att gråta hysteriskt.

Det är för att FZ om och om igen lyckas låta som fanatiska feminister genom att ta upp saker som ingen normal gamer bryr sig om, istället för att beskriva vad som gör karaktärsdesignen dålig så låter det som om den är dålig bara för att hon är lättklädd?

precis...

1
Skriv svar