Jag har fastnat på ANDRA banan i Lego Star Wars 3

Medlem
Jag har fastnat på ANDRA banan i Lego Star Wars 3

Det är ju pinsamt men jag har bara kommit till andra banan. Man är på något rymdskepp och ska bygga något av bitarna men det är för få bitar. Och man ska trycka på någon knapp men det är endast R2-enheter som kan göra det men jag hittar ingen sån. Hur gör jag?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag har inte spelat spelet så vet inte exakt vad man ska göra, men www.gamefaqs.com har säkert en guide som kan hjälpa dig!


signatur

Videomupp

Medlem

Jag verkar bara ha kommit till startmenyn typ, inte ens en bana. Men jag får gå hem och leta flera legobitar gissar jag. Gudd. jag är verkligen för gammal för det här.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Pretorian24:

Jag verkar bara ha kommit till startmenyn typ, inte ens en bana. Men jag får gå hem och leta flera legobitar gissar jag. Gudd. jag är verkligen för gammal för det här.

När jag fastnade i Lego Batman var det ofta någon grej som behövde slås sönder och sedan byggas upp till något användbart.


signatur
Medlem

Menar du de där guld-legobitarna? Såna får du ju genom att spela uppdragen. Och du får extra sådana varje gång du får "True Jedi" på något uppdrag.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jag kom på att jag läst en recension av spelet där de pratade om den "häftiga" spelmenyn. Och det är dit jag kommit. Vet inte om det är mig det är fel på, 30 plus, eller på spelet men jag skäms nästan ska testa igen ikväll och klara ac menyn. Ska slå sönder lite.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar