Överlevnadsläge i Modern Warfare 3

Robot
Överlevnadsläge i Modern Warfare 3

Tycker du om att försvara dig mot horder av (icke-zombies) fiender? Gillar du även Call of Duty-serien? Det är din lyckodag!

#call-of-duty-modern-warfare-3, #call-of-duty-modern-warfare-2, #infinity-ward


Överlevnadsläge i Modern Warfare 3

Horde-läget borde väl typ heta "Survival" eller?

Men detta låter intressant...

Medlem

Första jag kom att tänka på när jag läste om detta var just Gears of War (där det vart helt okej och ganska vanebildande) återstår att se hur det kommer funka i ett spel som MW3 dock.

Medlem

Nice, hoppas det blir kul.

Medlem

"moved beyond the MW2 engine and added a lot of cool stuff for MW3"

Medlem

Wanna see and wanna play it

Medlem

Låter väldigt bra. Men är nog den ENDA anledningen till att köpa MW3...

Om BF3 har bra teamwork tools så köper jag det istället. Typ command-kedja och squadleaders och sånt...

Medlem

Jag antar att många zombie-fans kommer grina över det här. Själv gillar jag inte zombiemode och ser väldigt mycket fram emot detta, speciellt med ledartavlor! =D

En annan sak jag nästan hoppas på mest av allt i MW3 är att dom behåller alternativet splitscreen när man spelar online i multiplayer. Det gjorde Black ops väldigt mycket roligare!


signatur

I want to play a game.

Medlem

Låter trevligt

Medlem

8 dagar 17h 52 min kvar till e3!

Medlem
Skrivet av zunkenrunken:

Jag antar att många zombie-fans kommer grina över det här. Själv gillar jag inte zombiemode och ser väldigt mycket fram emot detta, speciellt med ledartavlor! =D

En annan sak jag nästan hoppas på mest av allt i MW3 är att dom behåller alternativet splitscreen när man spelar online i multiplayer. Det gjorde Black ops väldigt mycket roligare!

Hmm, om jag inte är helt ute och cyklar så brukar det vara Treyarch som har split screen i sina Cod spel medan Infinity Ward inte har det.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av zunkenrunken:

Jag antar att många zombie-fans kommer grina över det här. Själv gillar jag inte zombiemode och ser väldigt mycket fram emot detta, speciellt med ledartavlor! =D

En annan sak jag nästan hoppas på mest av allt i MW3 är att dom behåller alternativet splitscreen när man spelar online i multiplayer. Det gjorde Black ops väldigt mycket roligare!

Hmm, om jag inte är helt ute och cyklar så brukar det vara Treyarch som har split screen i sina Cod spel medan Infinity Ward inte har det.

Var inte Black ops det första spelet med splitscreen online? Hur som helst så hoppas jag Infinity ward/raven software tar efter det.


signatur

I want to play a game.

Medlem

De borde helt enkelt låta MW-serien bli helt single player och skrota MP.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Nice, hoppas det blir skit dåligt.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

De borde helt enkelt låta MW-serien bli helt single player och skrota MP.

Det vore inte helt fel imo, då kampanjerna är riktigt feta!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hoppas dom tar med spellägena och anpassningsmöjligheterna och sånt från Black Ops, dom verkade va rätt intressanta, körde det aldrig dock.

Medlem

Kan dom inte bara göra något nytt? Dom är redan utklassade av battlefield3.
Antagligen en rushad release så de ska sälja så mycket som möjligt innan bf3
skulle inte förvåna mig om det blir typ som en expansion utav black ops som black ops skulle varit till mw2,
Men jag har inte sett spelet så vem vet..

Medlem

http://www.trueachievements.com/n3904/more-modern-warfare-3-d...

En länk till nyheten. Tyckte FZ översatt lite illa på vissa ställen.

Medlem
Skrivet av Yunfat:

http://www.trueachievements.com/n3904/more-modern-warfare-3-d...

En länk till nyheten. Tyckte FZ översatt lite illa på vissa ställen.

Fel källa - men annars är det bra med konstruktiv feedback

http://content.usatoday.com/communities/gamehunters/post/2011...

Länkade till den i nyheten, men lade till den som extern källa som förtydligande.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

kvittar, blir ett köp vilket som

Medlem

Bara man kan spela splitscreen local så är jag nöjd. Gillade det i MW2.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar