Hideo Kojima ger svar på Metal Gear-tal

Robot
Hideo Kojima ger svar på Metal Gear-tal

Kommer Metal Gear Solid 5 att utannonseras på E3? Är Kojima där? Kommer det en remake av den fjärde delen till PSP2? Släpps Metal Gear Solid: Rising i november? Allt detta, och lite till, svarar Kojima på i sin nya podcast.

#metal-gear-solid-5-4, #metal-gear-solid-rising-2, #metal-gear-solid-4-guns-of-patriots


Medlem
Hideo Kojima ger svar på Metal Gear-tal

MGS: rising hoppas jag kommer bli ett riktigt bra spel, så domma nyheterna var inte roliga


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Hur mycket har han att göra med 3DS-versionen och Rising egentligen?

Medlem

Jag önskar en metal gear collection till ps3...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag önskar en metal gear collection till ps3...

Vem gör inte det? Man kan ju alltid hoppas att vi får höra några trevliga nyheter på Sony-konferensen

Exx
Medlem
Skrivet av limmplimmp:

MGS: rising hoppas jag kommer bli ett riktigt bra spel, så domma nyheterna var inte roliga

Domma? Du kan fan inte mena allvar.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Soulless:

Jag önskar en metal gear collection till ps3...

Vem gör inte det? Man kan ju alltid hoppas att vi får höra några trevliga nyheter på Sony-konferensen

säg inte sådär, nu blev jag ju så jävla taggad på E3-mässan. releasedatum på SotC-kollektionen same en ny MGS-kollektion skulle göra min dag. tänk det PLUS alla andra nyheter. åh gud, det är bara att hoppas! blir ju till att mysa till sig till E3-streamen och bara njuta.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Hur mycket har han att göra med 3DS-versionen och Rising egentligen?

Snake Eater är bara en remake(med kanske några nya inslag) från PS2 och Rising är han väl inte direkt inblandad i.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag önskar en metal gear collection till ps3...

DET skulle ju faktiskt kunna vara något för att fira 25 års jubileumet. *håller tummarna*

1
Skriv svar