Sony hintar om ett nytt ökenspel

Robot
Sony hintar om ett nytt ökenspel

Att vandra runt i ett knastertorrt ökenhav är inte var mans önskedröm, men däremot kan det vara premissen till ett nytt Sony-spel.


Medlem
Sony hintar om ett nytt ökenspel

Ja, eller så är det Uncharted 3

Medlem

Det mest intressanta öken spel till Ps3 som är på gång är väl detta? http://www.youtube.com/watch?v=2BEComrj0A4

Medlem

Jo, men det passade inte in på hur grafiken såg ut på sidan...

Medlem

Star Wars Galaxie 2

Medlem

Åh vad jag önskar det vore ett Dune RPG baserat på böckerna, hoppas hoppas...

Inaktiv
Medlem
Skrivet av f0xen:

Det är Uncharted 3.
Ta en titt på den här artikeln: http://kotaku.com/5806195/a-man-walking-in-the-desert-what-co...

Klicka på gubben så springer han. Vi kanske får besked redan ikväll om han kommer fram?

Skulle ett uvecklingsbolag slå deadline med ett halvår, knappast?

Medlem

Jag tror att när gubben gått igenom hela öknen hittar han Playstation Store och sätter igång det igen.

Medlem

Jag hoppas det rör sig om ett helt nytt spel eller iaf ett ganska okänt spel trots att allt verkar peka på att det är Uncharted 3. Att kalla det för ett nytt okänt spel är annars bara skrattretande även om detta är tänkt för den japanska marknaden.

Medlem
Skrivet av Jimmz:

Jag tror att när gubben gått igenom hela öknen hittar han Playstation Store och sätter igång det igen.

Min första tanke


signatur

Det var detta...

Medlem

"De e öken"
- Robert Broberg

Medlem
Skrivet av meesley:

Åh vad jag önskar det vore ett Dune RPG baserat på böckerna, hoppas hoppas...

+1

Medlem

Satan vad jag stör mig på att skuggan är felriktad

Medlem
Skrivet av SenapsBread:

Satan vad jag stör mig på att skuggan är felriktad

Skuggan är nog inte felriktad. Eftersom öknen har en ojämn topologi ser det ut som ljuskällan är omkring klockan 9 i bilden medan den i verkligheten ligger runt 11-12. Kolla på mythbuster "Moon landing hoax" så får du se hur det praktiskt går att åstadkomma.

Medlem

Mmm. Ensamheten kan ju vara en öken...


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

1
Skriv svar