E3 topp 30 – Battlefield 3

Robot
E3 topp 30 – Battlefield 3

Kommer du att välja Call of Duty eller Battlefield i höst? Som om vi ens behövde fråga.

#battlefield-3, #battlefield-2


Medlem
E3 topp 30 – Battlefield 3

Blir nog bra det här,,,,

Medlem

Om nom nom nom! Blir en tung höst med både MW3 och BF3

Medlem

Läste någonstans att en kille frågade Zhinto ifall hans dator kommer klara BF3 bra med följande rigg:

ATi Radeon 5770 1GB
4GB RAM
win 7
AMD Phemom II X4 (3ghz)

moderkortet minns jag inte vad han hade. Men iallafall så svarade Zhinto att han skulle klara av en del inställningar på medium och en del på high.

Så så krävande kan det icke vara!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Kan komma att hamna bland 2000-talets allra bästa spel


signatur

Imperator

Medlem

BF 3 ftw!!

Det blir en Episk titel i spelhyllan!!

Medlem

Hoppas CE på webhallen är riktig och inte någon gissning från deras sida bara

Inaktiv

Tror nog att BF3 blir försenat till 2012.

Medlem

Det kommer omöjligt att leva upp till hypen som vissa PC-fantaster gottar sig i, men allt pekar på ett helt sinnessjukt spel. Bring it säger jag bara, stolt över att vara svensk!

Medlem
Skrivet av Remus:

Läste någonstans att en kille frågade Zhinto ifall hans dator kommer klara BF3 bra med följande rigg:

ATi Radeon 5770 1GB
4GB RAM
win 7
AMD Phemom II X4 (3ghz)

moderkortet minns jag inte vad han hade. Men iallafall så svarade Zhinto att han skulle klara av en del inställningar på medium och en del på high.

Så så krävande kan det icke vara!

Don´t belive what everyone says;)

Medlem

Stöd svensk BNP


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Ha ha,,, älskar rubrik bilden.
♥ Battlefield 3 ♥


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Remus:

Läste någonstans att en kille frågade Zhinto ifall hans dator kommer klara BF3 bra med följande rigg:

ATi Radeon 5770 1GB
4GB RAM
win 7
AMD Phemom II X4 (3ghz)

moderkortet minns jag inte vad han hade. Men iallafall så svarade Zhinto att han skulle klara av en del inställningar på medium och en del på high.

Så så krävande kan det icke vara!

HD 5770 är inte ett särskilt kraftfullt grafikkort. Det låter väldigt rimligt med detaljer på medium i halvhög upplösning. Då utgår jag ifrån att prestandan är ungefär som i Bad Company 2, eftersom det är nästan samma grafikmotor.

Medlem

Haha, dum fråga. BF såklart.

Medlem

BF3 all the way!

Medlem
Skrivet av widL:
Skrivet av Remus:

Läste någonstans att en kille frågade Zhinto ifall hans dator kommer klara BF3 bra med följande rigg:

ATi Radeon 5770 1GB
4GB RAM
win 7
AMD Phemom II X4 (3ghz)

moderkortet minns jag inte vad han hade. Men iallafall så svarade Zhinto att han skulle klara av en del inställningar på medium och en del på high.

Så så krävande kan det icke vara!

HD 5770 är inte ett särskilt kraftfullt grafikkort. Det låter väldigt rimligt med detaljer på medium i halvhög upplösning. Då utgår jag ifrån att prestandan är ungefär som i Bad Company 2, eftersom det är nästan samma grafikmotor.

Mmmm, HD 5770 är inte ett kraftfull grafikkort. Inte så bra. Därför jag blev glad att till och med det skitkorten kan klara av medium-high på inställningarna i BF3. Jag har ett kraftfullt GTX 470 1280mb grafikkort. Så jag lär klara av alla inställningar på high i 1680x1050 med troligtvis 2x AA.

Så jag känner mig lugn inför 11 November.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Detta om systemkraven är bara skitsnack finns icket officiellt ännu. Och ni pratar om medium och high, glöm inte bort Very high eller ultra high finns också.

woe
Medlem

Lungt att man väljer Battlefield 3 istället för mw3, call of duty är så jäkla tråkigt

Inaktiv

Blir definitivt en ny dator till detta spel ! Gamla börken behöver gå och lägga sig i ide

Medlem

Ja det var sista gången jag skaffade ett call of duty senast, så det blir en hel höst med Battlefield 3 och brorsan.

Medlem

Har nog aldrig haft ett sånt vill ha sug som på detta. Gimmie :D:D:D

Medlem

BF 3 är helt klart det spel jag ser fram emot mest men samtidigt kan det också vara det spel som gör en mest besviken (om det visar sig att det är mer yta än djup). Ser iaf enormt fram emot E3 där vi kommer få se mer från både MW3 och BF3 samt alla andra grymma kommande spel (RO 2 är ett av dessa som verkar bli hur bra som helst och ett av de mest realistiska spelen på länge).

Medlem
Medlem

Båda är väl ganska givet? =D

Medlem

@Allt prat om systemkrav:

Så länge man kan tvinga fram DX9 är jag glad.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av fz:

Vanligaste sökningarna just nu: Guild Wars, witcher 2, vs, call of duty, Battlefield 3.

Hoppas de håller det där med att de om köpte MoH-liret dice gjort MP till skulle få tidig inbjudan beta av battlefield3..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Jag tycker att det är riktigt riktigt synd att DICE har valt att ha EA som publisher av deras spel. Så har det iofs vart sedan första BF spelet och kommer antagligen att fortsätta vara så en längre tid om inte för alltid. Dock är det synd då EA är totalt värdelösa på precis allt. Deras support är värdelöst, deras konto-system är värdelöst. Deras betalsystem på EA.se är värdelöst.

Jag hoppas att någon ansvarig på DICE läser min kommentar och eventuellt funderar på att inte signa nästa förlängning av EA's kontrakt :/

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Jag tycker att det är riktigt riktigt synd att DICE har valt att ha EA som publisher av deras spel. Så har det iofs vart sedan första BF spelet och kommer antagligen att fortsätta vara så en längre tid om inte för alltid. Dock är det synd då EA är totalt värdelösa på precis allt. Deras support är värdelöst, deras konto-system är värdelöst. Deras betalsystem på EA.se är värdelöst.

Jag hoppas att någon ansvarig på DICE läser min kommentar och eventuellt funderar på att inte signa nästa förlängning av EA's kontrakt :/

Från början var de bara utgivare åt Dice spel men numera äger EA Dice. Många av de utvecklare jag gillat sedan jag först spelade deras spel ägs idag av EA eller Acitvision vilket är väldigt tråkigt då jag har kommit att ogilla båda dessa utgivare och anser de är det värsta som kunnat hända spelbraschen (om man bortser från Zynga som inte ens tävlar i samma liga som dessa två utgivare, det företaget är en skam för hela spelbranschen).

Medlem
Skrivet av widL:
Skrivet av Remus:

Läste någonstans att en kille frågade Zhinto ifall hans dator kommer klara BF3 bra med följande rigg:

ATi Radeon 5770 1GB
4GB RAM
win 7
AMD Phemom II X4 (3ghz)

moderkortet minns jag inte vad han hade. Men iallafall så svarade Zhinto att han skulle klara av en del inställningar på medium och en del på high.

Så så krävande kan det icke vara!

HD 5770 är inte ett särskilt kraftfullt grafikkort. Det låter väldigt rimligt med detaljer på medium i halvhög upplösning. Då utgår jag ifrån att prestandan är ungefär som i Bad Company 2, eftersom det är nästan samma grafikmotor.

Det finns inga officiella systemkrav, och det är inte heller nästan samma grafikmotor, utan en helt ny.

12
Skriv svar