Första Forza 4-kopiorna bjuder på extra bilar

Robot
Första Forza 4-kopiorna bjuder på extra bilar

Plus - information om diverse förbokningsbonusar.

#forza-motorsport-4, #microsoft


Medlem
Första Forza 4-kopiorna bjuder på extra bilar

Ska lätt förhandsboka detta, oavsett bilar eller inte. Skiter fullständigt i om jag får herpes med spelet så länge jag får själva spelet

Medlem

Fan synd att jag sålde mitt xbox skulle vela köra Ageran

Medlem

Hoppas dom har fixat lackshadern till 4:an, lacken såg ju förjävlig ut i 3:an, såg ut som bilarna var gjorda i nån sorts matt plast. (specular Hiliten var helt fel)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Visste inte att agera'n hette agera som i svenska ordet agera

Medlem
Skrivet av Hompe:

Visste inte att agera'n hette agera som i svenska ordet agera

Precis som trevita (tre vita) är det ren svenska. De har lyckats med namn som faktiskt låter bra på utländska!

Medlem

Va inget direkt speciellt med dessa bilar i mina ögon, men ska lätt förbeställa ändå.
Tycker bara det e fånigt att de ska krångla till det med olika utgåvor o massa extra bös.

Sen ska det släppas DLC högt o lågt för att få ut max värde av spelet, något som lika gärna kunnat följa med från början eller släppas som en större expansion. Vissa ser väl det som extra material, jag ser det bara som något spelföretagen tjänar pengar på.
Har blivit för mycket av detta iom de senaste konsolerna (värst av allt e att det börjat drabba PC:n oxo), bättre va det förr när allt fanns med i spelet man köpte. Och det max behövdes köpas en eller två expansioner för att få ut extra värde av ett spel (om man ville detta).

Medlem

Roligt att se hur Microsoft pushar ut Forza-spel varannat år, medans det kommer ett Gran Turismo varje decennium som dessutom inte erbjuder något nytt.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Roligt att se hur Microsoft pushar ut Forza-spel varannat år, medans det kommer ett Gran Turismo varje decennium som dessutom inte erbjuder något nytt.

Indeed. Betydligt skönare med en välgjord bilspelsserie som släpps med bara något år emellan istället för 5 år som Gran Turdismo tog på sig att släppa en ny del i sin bilspelsserie.

Medlem

Äsch... köper det som vanligt. Det där materialet kommer ändå finnas tillgängligt efter ett tag sedan precis som vanligt.

Medlem

RUF RGT-8?! Ge hit! Fan, nu vart man sugen igen. Curse you, FZ, CURSE YOU!

Medlem

Fan Forza 3 borde komma till PS3 eller PC. Eller så kan de göra min Logitech Driving Force GT kompatibel med min Xbox 360.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Riktigt nice. Men jag HATAR butiksexklusiva föremål i spel. Är så jäkla elakt att tvin ga spelare att köpa flera spel ifall de verkligen vill ha allt.

Medlem

bokat o klart

1
Skriv svar