Nästa Hitman blir mer tillgängligt

Robot
Nästa Hitman blir mer tillgängligt

Mindre hardcore och mer trovärdiga karaktärer. Det är två element som premieras i Hitman: Absolution.

#hitman-absolution


Inaktiv
Nästa Hitman blir mer tillgängligt

r.i.p hitman.

Medlem

Rip Hitman där blev det ett konsol spel för P12or :'(


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

hitman spelen var ju inte hardcore. Var man dålig kunde du göra uppdragen slarvigt och ändå klara det.... Ännu ett spel som blir fördummat? Hoppas de har kvar svårighetsgraden för oss som inte behöver en hjälpande hand hela tiden..

Medlem

Jaha, där försvann dom flesta förhoppningar :<


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Har hitman spelen varit hardcore? Har spelat alla sen jag var liten och har aldrig tyckt det har varit väldigt svårt. Jag menar, det finns svårighetsgrader för ett skäl. Sen när var det lätt att vara lönnmördare?

Medlem

RIP! Varför skall man bry sig att köpa en ny spel PC framöver finns det någon ljuspunkt alls i PC spel industrin?

Medlem

Spyr galla över all den här konsolifieringen. Låt PC-spel vara just PC-spel.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Jahapp.. Nu blir det väl obligatoriska run'n'gun sträckor och möjlighet att smyga endast när spelet säger att du får det... längs en förutbestämd väg såklart!

Medlem

Gråter inombords

Medlem

bläääh =( fast jag tycker att det har gått nedför ända sens hitman 1... Hitman 2 va bra men blood money va ju verkligen inte hardcore som ettan

Medlem

jahopp. Set sail for fail.

Casualization incoming!

Medlem

Hitman har väl inte varit så mycket hardcore. Visst man har väl fått tänka till på några uppdrag om man nu kallar det hardcore.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Förösker dem jaga bort konsumenter eller? Själv tycker jag heller inte attHitman spelen har varit svåra. Roliga som fan vid vissa tillfällen, men annars inget speciellt.

Medlem

"we must let the people know our games are going to be easy enough for grandmas and kids..." "but sir, what about our hardcore fans?" "blaearhreagrg *flings arms around wildly* tell em we will have more believable characters!"

Ambassadör
League of Legends

Jag dog lite inombords av denna nyheten.
Det har ju varit själva saken med Hitman, att försöka göra allt till perfektionism och om man inte klarade det fick man ta till skjutvapen. Jag anser nästan att Blood money är så "tillgängligt" man kan gå utan att fördumma det totalt!
Som den äkta optimist jag är lever det fortfarande en strimma av hopp i mig! Även fast denna nyheten har gjort den minimal.

Medlem

Floppman. Ja, vad säger man, finns det något spel som inte är casual nu för tiden? Allt blir bara lättare och lättare.

Medlem
Medlem
Skrivet av Gandir:

RIP! Varför skall man bry sig att köpa en ny spel PC framöver finns det någon ljuspunkt alls i PC spel industrin?

Ja , Ro2

Inaktiv

Visst har det varit riktigt svårt ibland men nöjet är ju att testa om och om igen samt komma på nya vägar om hur man ska göra, det är ju själva grejen med Hitman.
Fan om dom förstör det här nu!

Medlem

Trist att [nästan] alla ska förenkla spel hela tiden... Men som det enorma hitman-fanet jag är så blir det självklart ett köp. Men tacka vet jag demon soul's och kommande dark soul's som tydligen ska vara ännu svårare, äntligen någon spelutvecklare som vågar sticka ut ur mängden.

Medlem
Skrivet av korosuu:

"we must let the people know our games are going to be easy enough for grandmas and kids..." "but sir, what about our hardcore fans?" "blaearhreagrg *flings arms around wildly* tell em we will have more believable characters!"

i lol'd


signatur

Life is short , play more

Medlem

Fyfaaaan!!!!

Då var den serien slut, Hela poängen med hitman har ju varit just svårighetsgraden och faktumet att du har fått lov att klura ut i princip allt själv, allt från att ta dig in på ett visst område till hur du ska ta kål på ditt mål.

Medlem

Varför ändra på ett vinnande koncept? Vi vill ha Hitman och inget annat! Spelet kan säkert bli bra, men de kommer inte att vara Hitman där du måste lägga ut en strategi i början för att klara uppdraget så bra som möjligt.

Medlem

Hitman... Hardcore

LoL

Inaktiv

Hitman har ju aldrig varit hardcore. Utmaningen har ju inte legat i hur svåra striderna varit utan i hur snyggt man velat utföra uppdragen. Så vad betyder mer lättillgängligt och mindre hardcore? Lättare att fixa Silent Assassin rating?

Medlem
Skrivet av robineng:

Hitman har ju aldrig varit hardcore. Utmaningen har ju inte legat i hur svåra striderna varit utan i hur snyggt man velat utföra uppdragen. Så vad betyder mer lättillgängligt och mindre hardcore? Lättare att fixa Silent Assassin rating?

Sen när har "hardcore" varit en indikation på stridssvårighet? Hitman har definitivt varit extremt hardcore ur spelsynpunkt förutom om man kanske spelade på easy, på dom svårare svårighetsgraderna hade man väldigt få eller inga saves, och inga tips eller "markers" som indikerade viktiga objekt, man fick helt enkelt lov att klura ut allting själv, vilket var EXTREMT tillfredsställande om man lyckades få en silent assassin rating på köpet
Dom lättare svårighetsgraderna var ju inte heller helt enkla alltid, iaf inte om man ville nå silent assassin, krävdes ju lite hjärna ibland.

Inaktiv

vad jag stör mej mest på är att attityden alltid tycks vara att sänka nivån istället för att försöka "höja ribban" på dessa personer som inte förstår.

Inaktiv

Häääärliga nyheter! Hoppas de har quick time-events och Matrix-förmåga att få tiden att sakta ned så det blir lättare att sikta också! Sen hoppas jag att alla vapen använder en och samma ammo så man inte behöver krångla så mycket och det vore nice med regen-health + power-ups och auto-saves var 30:e sekund.

Medlem

Mindre hardcore? Svåra att spela? Det känns som att jag har spelat helt andra Hitman spel än Tore.

123
Skriv svar