Obama fick Witcher 2 i present

Robot
Obama fick Witcher 2 i present

När USA:s president besökte Polen fick han en present av den polska premiärministern. Gåvan var något så kuriöst (åtminstone för presidenter) som ett ex av det färska The Witcher 2: Assassins of Kings.

#the-witcher-2-assassins-of-kings


Inaktiv
Obama fick Witcher 2 i present

trevligt...

Medlem

jag kan tänka mig Obama sitter och lirar på NASAs superdator
Houston, we have a problem, I can't kill the stupid boss

OML
Medlem

Gissningsvis kommer han aldrig att läsa böckerna, se på filmerna eller ens spela spelet. Men det var ju trevlig tanke av Polackerna iallafall.

Medlem

"bland annat en Ipod proppad med polska filmer" Huuuuga!

MFC
Medlem

Assassins of Kings... passande


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

"Nu hoppas vi att presidentens burk pallar systemkraven." Hahah han har kanske en från -99 XD


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Inaktiv

Det enda polackerna har att erbjuda?


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Dammit I can't get past this level, oh wait a minute! Yes I can!

Medlem

Obama sa väl i någon intervju att han va en riktig gamer? Lite kul nevertheless..

Skrivet av Tiny:

Dammit I can't get past this level, oh wait a minute! Yes I can!

haha

Medlem

Obama kommer bara att fuska och skicka Navy Seal att klara alla bossar :/

Medlem

Underbart!


signatur

Have a good time!

Medlem

Relativt dålig present med tanke på att Obama uttalat sig gång om annat mot tv-spel. Han har bland annat sagt att han själv aldrig skulle kunna tänka sig att spela (har inte spelat sedan pong) och att ansvarsfulla föräldrar bör se till deras barn inte spelar. Över huvud taget så är han väldigt negativt inställt till dator- och tv-spel.

Medlem
Skrivet av MFC:

Assassins of Kings... passande

Det kanske var ett hot.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Nu sitter nog Obama och lirar det i nåt hemligt rum i det vita huset.

Medlem

Obama kör väll mac till 110%?


signatur

8)

Medlem
Skrivet av Ivraeus:

Obama sa väl i någon intervju att han va en riktig gamer? Lite kul nevertheless..

Skrivet av Paladia:

Relativt dålig present med tanke på att Obama uttalat sig gång om annat mot tv-spel. Han har bland annat sagt att han själv aldrig skulle kunna tänka sig att spela (har inte spelat sedan pong) och att ansvarsfulla föräldrar bör se till deras barn inte spelar. Över huvud taget så är han väldigt negativt inställt till dator- och tv-spel.

hmm kanske bara va sportspel han menade då apropå min kommentar.. :/

Medlem

Obama har inte uttalat sig riktigt så negativt enligt mig. Han har gjort ett antal uttalanden där han menar att föräldrar borde spendera mer tid med sina barn, inte bara låta dem spela tv-spel. Sen har han sagt att barnen borde spendera mer tid på sina studier.

Humorn blir ju lite att han själv annonserade i TV-spel under sin valkampanj. Frågan är om detta kommer göras om nu till återvalskampanjen. Vidare tycker man att en president som ändå ska vara mer "i den nya tiden", verkligen borde förstå att TV-spelen kanske inte är hotet, utan snarare möjligheten. Obama borde börja med att titta på http://www.escapistmagazine.com/videos/view/extra-credits/316...
Sen kan han sova på saken...

Vad gäller att ge The Witcher som present tycker jag det är fantastiskt. Polen har alltid varit ett land fyllt av kultur. Saker har dock ändrats sedan Chopin.

Medlem

"There's only one problem ... everyone knows President Obama uses a Mac." står det på nyhetskällan
Dags för Obama att lägga en liten del av nästa månadslön på en kraftfull spelburk


signatur

Game long and prosper

"Michell, don't come in here, I have important businesses to discuss".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

F*n ett hån mot Obama att få ett sådant skitspel som gåva

AW8
Medlem

"Nu hoppas vi att presidentens burk pallar systemkraven."

Haha!


signatur

PC gamer 'til I die.

Inaktiv
Skrivet av Droppz:

F*n ett hån mot Obama att få ett sådant skitspel som gåva

Trollololollolololololo


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Inaktiv

Med tanke på att "vanliga" presenter som choklad, godis, drycker ect förstörs om Amerikanska presidenten får sånt (ifall de är förgiftade) så tycker jag det här var en rolig sak

Har för mig Obama köpte en massa dvd:er åt Brittlands premiär minister, vilket blev problem då de har regions lås på dem

Medlem

Polacker... Underligt folk må jag säga.


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Kharif:

Med tanke på att "vanliga" presenter som choklad, godis, drycker ect förstörs om Amerikanska presidenten får sånt (ifall de är förgiftade) så tycker jag det här var en rolig sak

Har för mig Obama köpte en massa dvd:er åt Brittlands premiär minister, vilket blev problem då de har regions lås på dem

Brittlands? Really?

Medlem

Hoppas han sitter o spelar de lite med vem vet han kanske fastnar så i de så han sjukskriver sig från sitt job som president

Medlem

USA blir bombade av Ryssland

Samtidigt. Oh yes! LVL 10!

Medlem
Skrivet av Reize:

Polacker... Underligt folk må jag säga.

Fawk that shit. Vi hade ju bara slängt ner Lukas Moodysson och Stieg Larsson skit. Det är respekt att lägga ner ett riktigt bra spel. Inte alls underligt. Snacka om att underminera medium man uppskattar.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Reize:

Polacker... Underligt folk må jag säga.

Fawk that shit. Vi hade ju bara slängt ner Lukas Moodysson och Stieg Larsson skit. Det är respekt att lägga ner ett riktigt bra spel. Inte alls underligt. Snacka om att underminera medium man uppskattar.


signatur

subterranean homesick alien

12
Skriv svar