Lucky number seven

Redaktör
Ponny
Lucky number seven

På lördagsmorgon klockan 9-ish lyfter planet mot L.A. (cool notering: jag mellanlandar i New York). Pompöst, episkt och extraordinärt. Om teknikens alla gudar är med mig kommer jag att mobilblogga friskt om högt och lågt om livet "over där".

Sådana här roliga skärmdumpar kan man ta om man har tur. Och med tanke på bilden hoppas jag på riktigt mycket tur.

[ia=27101; large]
Seriöst, jag måste byta ut min störiga profilbild.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Lucky number seven

Usch, det är sånt där som skapar tics på en annan. Nu kommer jag att sitta och häcka efter "6 6 6 6" och neråt! Damn you!


signatur

Videomupp

Redaktör
Ponny

Och när det står "0 0 0 0" inser jag att jag missat planet. Också jobbigt!


signatur

En Bamseponny av folket

Andra väntar med spänning på 1 3 3 7

Fredrik ditt absoluta lycko!
E3, Spelnyheter, provspelningar, SadleRanch burger, värmeslag, mässgolvslukt, kackerlakor på rummet, klor i polen, bristande bandbredsuppkopling, och alldeles alldeles...underbart.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Den senaste veckan har mer handlat om SadleRanch och mindre om spel. Men inte mig emot – det är gott med mat. Som jag säger: "äta bör man annars dör man (för att man inte orkar spela).


signatur

En Bamseponny av folket

Jag kan inte låta bli!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Citat: "Äsch! Aptiten kommer med maten." Jag tycker det är tvärtom jag. Dessutom är min bild av Asterix totalt förändrad forever. Vet inte om det är bra eller dåligt.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar