Helgdagar ivägen

Medlem
Helgdagar ivägen

I vanliga fall brukar jag tycka att helgdagar är bra, men nu har de jobbet emot mig. Först kom Memorial Day Weekend upp och förstörde slutet av min vecka då ingen jobbar tills imorgon tisdag. Och nu har jag stress på hemmafronten med en leverans som måste komma senast onsdag, för sedan är det röd dag på torsdag och fredag morgon lämnar jag landet för att åka väster ut.

Men. Man får inte alltid som man vill som det heter. Om leveransen kommer på onsdag, då kommer jag att störtdigga torsdag dock...

#blogg


signatur
Helgdagar ivägen

Memorial day? är du i amerikat? Vad för leverans??? berätta!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Nope, i Svedala tills på fredag. Bara en hög med t-shirts som ska användas på E3. Men hinner de inte fram före jag åker så är de ju till lite nytta. Så inte mer spännande än så.

Jänkarna är tillbaka på jobbet imorgon, så det jag inte gjorde i fredags får jag göra imorgon...


signatur

ah, surt sa Gunner


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar