Se Gears of War 3-trailern

Robot
Se Gears of War 3-trailern

Spana in Marcus, hans farsa och ond bråd död till tonerna av Black Sabbath.

#gears-of-war-3


Medlem
Se Gears of War 3-trailern

Nice, Epic vet hur man designar monster iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Japp, ser habilt ut.

tihi.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Medlem
Medlem

War Pigs. Trevligt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Musiken var inte bra. Usch och tvi. Då gillade jag mera teasern med den där viggo mortensen rösten. Det var stämning det!

Det här såg ut som en amatör som gjort och lagt till nå slumpmässig musik och lagt ut på youtube.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

undra hur jäkla mycket de får från M$ för att göra det exklusivt

Medlem

Politicians hide themselves away, they only started the war.Why should they go out to fight? They leave that role to the poor.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Nja, ärligt talat ingen bra trailer. Kändes ganska billig och b.


signatur

Imperator

Medlem

Bara jag som tyckte den var tråkig?

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av Friberg:

Bara jag som tyckte den var tråkig?

Tyckte inte jag heller.
Har en polare som älskar Gears serien, han har spelat betan ect.

Kört igenom Gears 1+2 med honom på svåraste, samt spelade lite på betan.
Tycker Gears serien är fruktansvärt tråkig, online MP är ju inte så kul när alla rullar med shotguns.

Tycker storyn verkade lovande ochså, men epic verkar köra sin egen stil med den.

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Friberg:

Bara jag som tyckte den var tråkig?

Tyckte inte jag heller.
Har en polare som älskar Gears serien, han har spelat betan ect.

Kört igenom Gears 1+2 med honom på svåraste, samt spelade lite på betan.
Tycker Gears serien är fruktansvärt tråkig, online MP är ju inte så kul när alla rullar med shotguns.

Tycker storyn verkade lovande ochså, men epic verkar köra sin egen stil med den.

Varför i hela friden har du kört igenom BÅDE 1an och 2an om du tycket Gears-serien är tråkigt? Tror nog att du egentligen gillar den

Jag tycker både musiken och trailern var riktigt bra! Gillar lite old school hårdrock och schyssta stora monster! BRA SKIT!!!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Inaktiv
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Friberg:

Bara jag som tyckte den var tråkig?

Tyckte inte jag heller.
Har en polare som älskar Gears serien, han har spelat betan ect.

Kört igenom Gears 1+2 med honom på svåraste, samt spelade lite på betan.
Tycker Gears serien är fruktansvärt tråkig, online MP är ju inte så kul när alla rullar med shotguns.

Tycker storyn verkade lovande ochså, men epic verkar köra sin egen stil med den.

Varför i hela friden har du kört igenom BÅDE 1an och 2an om du tycket Gears-serien är tråkigt? Tror nog att du egentligen gillar den

Jag tycker både musiken och trailern var riktigt bra! Gillar lite old school hårdrock och schyssta stora monster! BRA SKIT!!!

Jag är lite av en "vad vill du göra nu?" när man är med polarna, försöker alltid tillfredställa alla
Men lustigt är det då jag tycker Gears är tråkigt med Uncharted är helt ok, men smaken är som baken!

Medlem
Skrivet av Remus:

Musiken var inte bra. Usch och tvi. Då gillade jag mera teasern med den där viggo mortensen rösten. Det var stämning det!

Det här såg ut som en amatör som gjort och lagt till nå slumpmässig musik och lagt ut på youtube.

"nå slumpmässig musik" säger du, jag antar då att du aldrig har lyssnat på Black Sabbath eller att du vet vem Ozzy är? Ok att du inte gillar musiken men kalla inte låten War Pigs av Black Sabbath för "nå slumpmässig musik".

Läs gärna på lite om bandet:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Black_Sabbath


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Politicians hide themselves away, they only started the war.Why should they go out to fight? They leave that role to the poor.

...What?

On-topic ska bli kul med GoW 3

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Remus:

Musiken var inte bra. Usch och tvi. Då gillade jag mera teasern med den där viggo mortensen rösten. Det var stämning det!

Det här såg ut som en amatör som gjort och lagt till nå slumpmässig musik och lagt ut på youtube.

"nå slumpmässig musik" säger du, jag antar då att du aldrig har lyssnat på Black Sabbath eller att du vet vem Ozzy är? Ok att du inte gillar musiken men kalla inte låten War Pigs av Black Sabbath för "nå slumpmässig musik".

Läs gärna på lite om bandet:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Black_Sabbath

Asså usch, sådana människor som du är hemska. "Vet du inte vilka Black Sabbath är? Om du visste vilka Black Sabbath var hade musiken låtit bättre för dig!" Ungefär så resonerar du.
Bara för ett band är populärt betyder inte att alla ska gilla den direkt och man är inte dum i huvudet heller för att man inte gillar den.

Tyckte låten kändes svag i just den här trailern och det känns väldigt billigt att ta just en populär låt för att göra en tråkig trailer mer tilltalande för folk.

Tyckte trailern var tråkig (som nämnt) och väldigt intetsägande... och om alla fiender i Gears of War 3 är enbart lambda-versioner av de gamla så blir jag besviken. Vill gärna se helt nya arter av Locust-monster och nya trupper med nya vapen och nån ny Locust Badass Champion (som Skorgee)

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Tyckte trailern var tråkig (som nämnt) och väldigt intetsägande... och om alla fiender i Gears of War 3 är enbart lambda-versioner av de gamla så blir jag besviken. Vill gärna se helt nya arter av Locust-monster och nya trupper med nya vapen och nån ny Locust Badass Champion (som Skorgee)

varför ska ny arter vara ett krav egentligen, tänk GoW-världen bara hade dom djuren på planeten, är spelet kört då eller?
tycker man kan fokusera på gameplay och bättre ai istället för på djur, det är inget pokémonspel for gods sake

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Remus:

Musiken var inte bra. Usch och tvi. Då gillade jag mera teasern med den där viggo mortensen rösten. Det var stämning det!

Det här såg ut som en amatör som gjort och lagt till nå slumpmässig musik och lagt ut på youtube.

"nå slumpmässig musik" säger du, jag antar då att du aldrig har lyssnat på Black Sabbath eller att du vet vem Ozzy är? Ok att du inte gillar musiken men kalla inte låten War Pigs av Black Sabbath för "nå slumpmässig musik".

Läs gärna på lite om bandet:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Black_Sabbath

Asså usch, sådana människor som du är hemska. "Vet du inte vilka Black Sabbath är? Om du visste vilka Black Sabbath var hade musiken låtit bättre för dig!" Ungefär så resonerar du.
Bara för ett band är populärt betyder inte att alla ska gilla den direkt och man är inte dum i huvudet heller för att man inte gillar den.

Tyckte låten kändes svag i just den här trailern och det känns väldigt billigt att ta just en populär låt för att göra en tråkig trailer mer tilltalande för folk.

Tyckte trailern var tråkig (som nämnt) och väldigt intetsägande... och om alla fiender i Gears of War 3 är enbart lambda-versioner av de gamla så blir jag besviken. Vill gärna se helt nya arter av Locust-monster och nya trupper med nya vapen och nån ny Locust Badass Champion (som Skorgee)

Jag sa aldrig att musiken skulle ha låtit bättre jag sa ju att det är ok att han inte gillar musiken, men jag tycker att det är dåligt att säga "nå slumpmässig musik" om ett legendariskt band som Black Sabbath.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Remus:

Musiken var inte bra. Usch och tvi. Då gillade jag mera teasern med den där viggo mortensen rösten. Det var stämning det!

Det här såg ut som en amatör som gjort och lagt till nå slumpmässig musik och lagt ut på youtube.

"nå slumpmässig musik" säger du, jag antar då att du aldrig har lyssnat på Black Sabbath eller att du vet vem Ozzy är? Ok att du inte gillar musiken men kalla inte låten War Pigs av Black Sabbath för "nå slumpmässig musik".

Läs gärna på lite om bandet:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Black_Sabbath

Asså usch, sådana människor som du är hemska. "Vet du inte vilka Black Sabbath är? Om du visste vilka Black Sabbath var hade musiken låtit bättre för dig!" Ungefär så resonerar du.
Bara för ett band är populärt betyder inte att alla ska gilla den direkt och man är inte dum i huvudet heller för att man inte gillar den.

Tyckte låten kändes svag i just den här trailern och det känns väldigt billigt att ta just en populär låt för att göra en tråkig trailer mer tilltalande för folk.

Tyckte trailern var tråkig (som nämnt) och väldigt intetsägande... och om alla fiender i Gears of War 3 är enbart lambda-versioner av de gamla så blir jag besviken. Vill gärna se helt nya arter av Locust-monster och nya trupper med nya vapen och nån ny Locust Badass Champion (som Skorgee)

Jag sa aldrig att musiken skulle ha låtit bättre jag sa ju att det är ok att han inte gillar musiken, men jag tycker att det är dåligt att säga "nå slumpmässig musik" om ett legendariskt band som Black Sabbath.

Han menade att det lät slumpmässigt utvalt i just detta sammanhang, det du kommer och drar med är helt irrelevant och trögtänkt hur du än försöker vinkla till det. Det är trots allt trailern som diskuteras, inte Ozzy eller Sabbath.

Medlem

Vi vet alla att Cliffan gärna över hypear, vi vet även sen tidigare att hur häftig än trailern må vara så är det gameplay det handlar om, vilket inte levererades i föregångaren.

Trots detta är jag sjukt förhoppningsfull!

Medlem

Inte lika bra som Gears of War 2.... ;p
Kunde ha varit bättre, musiken iaf.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Friberg:

Bara jag som tyckte den var tråkig?

Tyckte inte jag heller.
Har en polare som älskar Gears serien, han har spelat betan ect.

Kört igenom Gears 1+2 med honom på svåraste, samt spelade lite på betan.
Tycker Gears serien är fruktansvärt tråkig, online MP är ju inte så kul när alla rullar med shotguns.

Tycker storyn verkade lovande ochså, men epic verkar köra sin egen stil med den.

Varför i hela friden har du kört igenom BÅDE 1an och 2an om du tycket Gears-serien är tråkigt? Tror nog att du egentligen gillar den

Jag tycker både musiken och trailern var riktigt bra! Gillar lite old school hårdrock och schyssta stora monster! BRA SKIT!!!

Jag är lite av en "vad vill du göra nu?" när man är med polarna, försöker alltid tillfredställa alla
Men lustigt är det då jag tycker Gears är tråkigt med Uncharted är helt ok, men smaken är som baken!

Det var ju snällt av dig! Synd att du inte gillar det ändå, man kan ju inte anklaga dig för att inte ha provat i alla fall


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Satan också, jag hade tänkt att skippa del 3 i serien..men nu är jag på igen! Hypen ökade som fan så fort musiken drog igång


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Milky_81:

Det var ju snällt av dig! Synd att du inte gillar det ändå, man kan ju inte anklaga dig för att inte ha provat i alla fall

Man ska alltid prova något innan man klagar, enklare o veta varför man inte gillar saker då
Fast jag ser ironin på att jag gillar Uncharted o inte Gears!

Medlem
Skrivet av aesdana:
Skrivet av bjosarn:

Politicians hide themselves away, they only started the war.Why should they go out to fight? They leave that role to the poor.

...What?

Black Sabbath - War pigs, låten i trailern (dock i någon version som jag inte hurrar för direkt).


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Låten gjorde trailer såååå mycket bättre


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

1
Skriv svar