Jag har fått biocheckar så vad ska jag se?

Flakmonkey
Jag har fått biocheckar så vad ska jag se?

Hjälpte till och jobbade tillsammans med några kollegor i helgen och som tack för det (förutom lön förstås) fick vi biocheckar som jag tänkt använda på bästa möjliga sätt. Till skillnad mot de andra gånger som jag fått checkar från jobbet, jag måste ha missat att använda runt en 15 st innan de gått ut. Har dock hemskt dålig koll på vad som visas just nu så jag tar med glädje emot alla tips på biofilmer jag kan få. Genre spelar ingen större roll i det här läget, utan jag är öppen för det mesta.

[ia=27102; large]
Alltid kul att få lite extra uppskattning

#blogg

Medlem
Jag har fått biocheckar så vad ska jag se?

Det går faktiskt inte alls något bra just nu.
Thor är väl den mest underhållande filmen just nu.

Inaktiv

Limitless är något jag kan rekommendera!
Nya pirates filmen är sevärd på Bio.

Medlem

Har du sett "The Hangover" och gillade den så borde du se uppföljaren som går på bio just nu. Annars kommer "X-Men: First Class" den 3 juni och "Super 8" den 17 juni.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Följ ditt hjärta, Simon.

Medlem

Thor kan du skippa om du inte gillar Marvel universumet. Den var mest meh, till snudd på underhållande om man gillar Marvel typ.


signatur

Videomupp

Baksmällan 2 kan du skippa rakt av. Nya Pirates likaså.
Det är svårt att säga, det finns intga som är riktigt värda ett biobesök just nu. Jag säger spara biochekarna och ta med brors/systerdottern och se Kung Fu Panda 2 eller nåt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Flakmonkey

Hmm, en hel del actiontips, men där tror jag faktiskt att jag väntar på Transformers. Alltid föredragit jätterobotarna framför Marvel och DC Comics karaktärer. Och följa mitt hjärta? Det är svårt när jag inte ens vet vad det vill

Tittar själv igenom sf.se nu och hittar en hel del som jag är nyfiken på. Det är ju inte de senaste filmerna kanske, men ändå såna jag inte sett: Black Swan, Norwegian Wood, Melancholia och The Kings Speech. Jo jag vet att jag ligger efter men är någon/några av dem värda att se?

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Hmm, en hel del actiontips, men där tror jag faktiskt att jag väntar på Transformers. Alltid föredragit jätterobotarna framför Marvel och DC Comics karaktärer. Och följa mitt hjärta? Det är svårt när jag inte ens vet vad det vill

Tittar själv igenom sf.se nu och hittar en hel del som jag är nyfiken på. Det är ju inte de senaste filmerna kanske, men ändå såna jag inte sett: Black Swan, Norwegian Wood, Melancholia och The Kings Speech. Jo jag vet att jag ligger efter men är någon/några av dem värda att se?

Både Black Swan och The Kings Speech är otroligt bra. Men eftersom filmerna snart släpps på DVD/Blu-Ray (7 juni och 8 juni) så skulle jag hellre se filmerna hemma.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nya X-Men har premiär nu på fredag, enligt kritiker och personer som sett förhandsvisningen så ska det vara en riktigt bra film.
Sen Transformers har väl fått liknande hyllningar också.
Melancholia verkar bli en intressant film också.
Super 8 är en annan film som man ser fram emot.

Black Swan och The Kings Speech har jag inte sett ännu, dom visas inte så länge på vår biograf heller, så får vänta till DVD:erna kommer. Men vår recensent Tommy tyckte att The Kings Speech var en riktigt bra film.


signatur

Hört otroligt mycket gott om Black Swan men inte sett den själv. Så den är säkert bra.

Medlem

Dom filmerna jag är mest sugen på att se på bio i sommar skulle vara Harry Potter, Green Lantern, Captain America och Cowboys and Aliens. Jag gillar barnfilmer haha

Medlem

Norwegian Wood går nog fortfarande på bio. Väldigt bra om du vill se nåt mer seriöst Utmärkt film.

Flakmonkey

Just nu lutar det nog faktiskt åt Norwegian Wood. Sen så vore det ju trevligt att se X-men också... länge sen jag såg någon superhjältefilm på bio, så är väl dags nu känner jag .)

1
Skriv svar