Obama fick Witcher 2 i present

Medlem

Jag har fullt med polska filmer på min hårddisk, förmodligen av annan karaktär dock ...

Medlem

Om jag var Obama skulle jag nog besöka Sverige framåt November

Medlem

tusan vilken passande gåva! the witcher lär ju vara polens mest exporterade vara efter kol och slavliknande billig arbetskraft!

Undrar om filmerna var hämtade på nätet?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Javas:

"There's only one problem ... everyone knows President Obama uses a Mac." står det på nyhetskällan
Dags för Obama att lägga en liten del av nästa månadslön på en kraftfull spelburk

bootcamp ftw isånnafall... fungerar alldeles utmärkt!

Medlem
Skrivet av Reize:

Polacker... Underligt folk må jag säga.

Och de tycker nog att du är minst lika underlig... om inte underligare!


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Inaktiv
Skrivet av jyggen:

Jag har fullt med polska filmer på min hårddisk, förmodligen av annan karaktär dock ...

Sssch, bäst att inte prata högt om sådant, du vill väl inte att FRA ska komma och hälsa på för en grupprunk?


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Medlem

Hmm, assassins of Kings... och Polen som mist sin president nyligen.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Reize:

Polacker... Underligt folk må jag säga.

Fawk that shit. Vi hade ju bara slängt ner Lukas Moodysson och Stieg Larsson skit. Det är respekt att lägga ner ett riktigt bra spel. Inte alls underligt. Snacka om att underminera medium man uppskattar.

Det är ganska konstigt drag tycker jag. Tanken med sådana gåvor är ju att visa sin respekt igenom att skänka något av landets kulturskatt, osså kommer polackerna o säger "här får du ett PC-spel som vi släppte förra månaden".


signatur

Imperator

Medlem

Sjukt mycket roligare än saker som Sverige brukar skylta med: IKEA, Vovlo, SAAB, och Dalahästar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Reize:

Det är ganska konstigt drag tycker jag. Tanken med sådana gåvor är ju att visa sin respekt igenom att skänka något av landets kulturskatt, osså kommer polackerna o säger "här får du ett PC-spel som vi släppte förra månaden".

Lukas Modysson och Stieg Larsson räknar inte jag till någon kulturskatt. Där snackar vi skräpkultur av hög rang.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Reize:

Det är ganska konstigt drag tycker jag. Tanken med sådana gåvor är ju att visa sin respekt igenom att skänka något av landets kulturskatt, osså kommer polackerna o säger "här får du ett PC-spel som vi släppte förra månaden".

Lukas Modysson och Stieg Larsson räknar inte jag till någon kulturskatt. Där snackar vi skräpkultur av hög rang.

Ja. Nu gillar jag ju ifs Lukas Moodysson men ja det var det som var poängen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Javas:

"There's only one problem ... everyone knows President Obama uses a Mac." står det på nyhetskällan
Dags för Obama att lägga en liten del av nästa månadslön på en kraftfull spelburk

Dagens Macar innehåller Intel-hårdvara. Med Bootcamp kan du välja mellan OS X och Fönster nr 7. Så han behöver inte köpa annan burk. Optimal prestanda är en annan sak...

Moderator | Testpilot

Klart som fan Obama redan tankat ner och klarat ut spelet. Vad trodde CD Projekt egentligen?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Hammond:
Skrivet av Javas:

"There's only one problem ... everyone knows President Obama uses a Mac." står det på nyhetskällan
Dags för Obama att lägga en liten del av nästa månadslön på en kraftfull spelburk

Dagens Macar innehåller Intel-hårdvara. Med Bootcamp kan du välja mellan OS X och Fönster nr 7. Så han behöver inte köpa annan burk. Optimal prestanda är en annan sak...

Åfan


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Jesper1230:

"Nu hoppas vi att presidentens burk pallar systemkraven." Hahah han har kanske en från -99 XD

Förstår inte skämtet.

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Reize:

Det är ganska konstigt drag tycker jag. Tanken med sådana gåvor är ju att visa sin respekt igenom att skänka något av landets kulturskatt, osså kommer polackerna o säger "här får du ett PC-spel som vi släppte förra månaden".

Lukas Modysson och Stieg Larsson räknar inte jag till någon kulturskatt. Där snackar vi skräpkultur av hög rang.

Lol vem fan räknar det till Sveriges kulturskatt? Inte jag i alla fall.


signatur

Imperator

Medlem

"My fellow americans,... how the f***k do you beat Letho?!"

12
Skriv svar