Hamilton's Great Adventure

Robot
Hamilton's Great Adventure

Hamilton och hans smarta goja Sasha leker Indiana Jones i världens skönaste ballong. Och vi får ett pusselspel av rang.

#hamiltons-great-adventure, #fatshark, #wanted-weapons-of-fate


Medlem
Hamilton's Great Adventure

Fatshark går från klarhet till klarhet

Medlem

Fethaja, I see what you did there ^^


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Härligt! Då blir det köp!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av warh0g:

Fethaja, I see what you did there ^^

Nothing gets passed you, does it?!

Medlem

Får hoppas psn store kommer upp senare idag. Så kanke man kan ladda ner detta spelet om iallafall 2-3veckor.

Medlem

Det kommer ju inte till XBOX 360.

Medlem

Oj, stöder inte XP alls. Körs troligen av Bitsquid engine.

Medlem

Najs! Bra jobbat Martin och alla andra på fatshark!

Medlem

Jag gissar att det kommer till Xbox 360 också så småningom, det är tydligen en komplicerad process att få ett spel godkänt där. Men inget officiellt än, my mistake.

Medlem

Låter (och ser ut som)som något som kan släppas till Android eller PSP.
Verkar lite overkill att dra på konsoll.

Medlem

Ja, men det är rätt mycket underhållning för lite pengar, och distributionssystemet finns ju där, så varför inte?

Medlem

Det kanske inte var omotiverade spanjorer - utan omotiverade göteborgare?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vet inte hur omitiverade spanjorer är, men det kan ju inte gå upp i samma klass som skribentens omotivation i att kolla info innan man skriver en artikel. ska man basha något/någon så bruker det hjälpa att innan veta vad man pratar om, tex gjordes inte Terminator i barcelona-studion utan i göteborgs-studion, fatshark utbröt inte från Grin utan har konsultat för Grin ganska länge (GRAW-triderna)

Men inte behöver man kolla så att sådant stämmer innan man postar det i en artikel, det skulle ju bara omotiverade spanjorer göra.

I övrigt ser Hamilton nice ut, och jag önskar Fatshark all lycka! väntar själv med att spela det tills PSN-versionen kommer.

Medlem

En vän eller ett barn. Så barn kan inte vara vänner ? Det här spelet verkar mysigt, men inte något för mig

Medlem

Ser nice ut det här. Ska lägga det på listan och komma ihåg det om det blir en regnig semester.

Vore ju perfekt om det kom till Mac också så man har det med sig om man åker någonstans. Någon som vet om det kommer en OSX-version senare?

Medlem

Fatshark fanns redan innan Grin gick i konkurs. Många artiklar får det att framstå som att de startade iom fallet av grin.

Medlem
Skrivet av Havocado:

En vän eller ett barn. Så barn kan inte vara vänner ? Det här spelet verkar mysigt, men inte något för mig

Farlig mark i dagens PK-Sverige :).

Medlem
Skrivet av Sotai:

Fatshark fanns redan innan Grin gick i konkurs. Många artiklar får det att framstå som att de startade iom fallet av grin.

Du har helt rätt. Har fått fakta från Fatshark och ändrat nu.

1
Skriv svar