Slagsmåls-trailer från Alice: Madness Returns

Robot
Slagsmåls-trailer från Alice: Madness Returns

Vår favoritgalning Alice decimerar Underlandets population, en efter en.

#alice-madness-returns


Medlem
Slagsmåls-trailer från Alice: Madness Returns

Gief me the game!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Wow, det ser verkligen värdelöst ut!

Ase
Medlem

ok ett konsollspel igen synd!

Medlem
Skrivet av soda:

Wow, det ser verkligen värdelöst ut!

Jag gillade ettan jättemycket men fattar inte varför de ändrat på gameplayen.
Jag vågar inte säga att det ser värdelöst ut, även om jag kanske egentligen känner detsamma.

Ase
Medlem

ettan var helt ok ,var då ett pc spel .Nu ser det ut som här kommer jag till konsoll kom & hjälp mig ,eller nåt sånt konsollsjukan eller nåt sånt uppvisar det

Inaktiv

Första trailern för spelet var verkligen grym. Detta ser riktigt...jävla....astråkigt ut.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Bra, inte bara jag som suckade när jag såg det här?
Vad var charmen med det första spelet? Jag prövade det inte förrän typ 2009, så man kan säga att jag förmodligen missat charmen med det hela


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag gillar det jag ser. Väntar på recensioner, men hoppas det blir bra. Inte spelat det första spelet så vet inte om jag ska vara besviken eller ej. Har ändå inget emot denna typen av spelstil.

Men det låter ju som det inte är bra till jämförelse med hur ettan fungerade. Hm, kanske får se mig själv som en tursam person som lyckats undvika det... ungefär som Deus Ex. Synd att man missat, men jag har inte mycket till förväntningar. O_o

Inaktiv

fan vad uselt det såg ut värre flashar än i ett FF spel. inget blod alltså när hon slår, utan regnbågsfärger ist. usch! alltså, de har barn tema elr barn strider i ett spel för vuxna. vilket är en riktigt dålig kombination...

Medlem
Skrivet av Javas:

Bra, inte bara jag som suckade när jag såg det här?
Vad var charmen med det första spelet? Jag prövade det inte förrän typ 2009, så man kan säga att jag förmodligen missat charmen med det hela

Jag provade det för första gången 2010 och nu är det ett av de bästa spel jag vet (om inte det bästa).

Skrivet av kaem79:

fan vad uselt det såg ut värre flashar än i ett FF spel. inget blod alltså när hon slår, utan regnbågsfärger ist. usch! alltså, de har barn tema elr barn strider i ett spel för vuxna. vilket är en riktigt dålig kombination...

Håller inte med om att kalla det barnsligt, snarare en smak som inte passar dig (eller mig).

Medlem

Är det bara jag som tycker att det ser riktigt kul ut? Designen på banorna är intressanta, likaså med karaktärerna man slåss mot. Det ser bisarrt och roligt ut, men har inte lika mycket charm som det förra spelet.

Medlem

Håller med ovan! Tycker spelet ser rikigt häftigt ut! Snygg grafik, häftig design!

Skrivet av kaem79:

fan vad uselt det såg ut värre flashar än i ett FF spel. inget blod alltså när hon slår, utan regnbågsfärger ist. usch! alltså, de har barn tema elr barn strider i ett spel för vuxna. vilket är en riktigt dålig kombination...

Ja fattar vad du menar! Coola spel har ju blod i sig!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Det var blod med. Det såg bra ut. Och jag kommer att köpa det till min ps3!

Medlem
Skrivet av Mooe:

Är det bara jag som tycker att det ser riktigt kul ut? Designen på banorna är intressanta, likaså med karaktärerna man slåss mot. Det ser bisarrt och roligt ut, men har inte lika mycket charm som det förra spelet.

Med undantag av striderna tycker jag att det verkar grymt.
Jag hoppas dock att jag kommer att gilla dem med.

Designen är ju så otroligt läcker!

1
Skriv svar